به هر هدفی که بخواهیم؛ می رسیم

دایی: با چشم خودم دیدم؛ خطای منجر به گل نفت درست نبود

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۳:۵۴
کد خبر: ۳۰۶۰۲۶
دایی: با چشم خودم دیدم؛ خطای منجر به گل نفت درست نبود
سرمربی صبای قم گفت: شرایط نفت به هیچ وجه با ما قابل مقایسه نبود. میزان بازی‌های تدارکاتی و آمادگی جسمانی نفتی‌ها واقعاً متفاوت بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی دایی بعد از تساوی یک - یک تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روی صحنه‌ خطایی که منجر به گل نفت شد، اعتقادم این است که به هیچ وجه خطایی صورت نگرفت، چون جلوی چشم خودم این برخورد صورت گرفت.

«باید به داوران کمک کنیم که سطح داوری‌مان بالاتر برود»، سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این جمله افزود: به داورها خسته نباشید می‌گویم، اما فکر می‌کنم بیش از حد روی دروازه ما خطا گرفتند.

وی در مورد روند کلی بازی نفت - صبا گفت: نفت را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که این تیم می‌خواهد چه کار کند. در کل بازی، یک اشتباه کردیم که آن هم منجر به گل شد. اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم سه امتیاز را به خانه ببریم، اما آن گل باعث شد که دو امتیاز را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: شرایط نفت به هیچ وجه با ما قابل مقایسه نبود. میزان بازی‌های تدارکاتی و آمادگی جسمانی نفتی‌ها واقعاً متفاوت بود. به همین دلیل از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مردانه فوتبال بازی کردند و واقعاً جنگیدند.

دایی اظهار داشت: سعی می‌کنیم از تعطیلات لیگ پس از هفته پنجم در راستای بالا بردن آمادگی جسمانی بچه‌ها و آمادگی تیم بهترین استفاده را داشته باشیم. البته فعلاً در تمرینات تیم روی بحث بدنی هم کار می‌کنیم و در کنار کارهای تاکتیکی کارهای بدنسازی نیز انجام می‌دهیم.

وی در پایان گفت: بازی امروز نشان داد که می‌توانیم به هر هدفی که می‌خواهیم برسیم و در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

به گزارش برنا، صبای قم با تساوی امروز مقابل نفت، دو امتیازی شد و هفته بعد باید از گسترش پذیرایی کنند.

نظر شما