ووشو قهرمانی جوانان آسیا

زهرا کیانی، بانوی طلایی ایران در روز نخست

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۴:۳۷
کد خبر: ۳۰۶۰۲۹
زهرا کیانی، بانوی طلایی ایران در روز نخست
زهرا کیانی موفق شد در چانگ چوان و کسب امتیار 9.36، مدال طلا را به نام خود کند و روی سکوی نخست رود. او نام خود را به عنوان نخستین طلایی کاروان ایران در این رقابت ها ثبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هشتمین دوره رقابت های قهرمانی ووشوی جوانان آسیا از امروز (پنجشنبه 15 مرداد ماه 1394) در شهر شیلینگ هوت چین آغاز به کار کرده است. این پیکارها که با حضور 23 تیم در حال برگزاری است، با موفقیت های تیم ملی ایران همراه بوده است.

شاهین بنی طالبی موفق شد با کسب امتیاز 9.26 بر سکوی سومی چانگ چوان تکیه زند. در این فرم، محمدرضا جعفری نیز حضور داشت که با 9.25 چهارم شد. تالوکاران چین و ژاپن نیز به ترتیب اول و دوم شدند.

در بخش دختران زهرا کیانی موفق شد در چانگ چوان و کسب امتیار 9.36، مدال طلا را به نام خود کند و روی سکوی نخست رود. او نام خود را به عنوان نخستین طلایی کاروان ایران در این رقابت ها ثبت کرد. شین روی از چین تایپه با 9.33 و یوکو اوتو از مالزی با 9.31 سکوهای دوم و سوم را از آن خود کردند.

حسین رحمانی نیز در نن دائو اجرای فرم داشت که با 8.76 به عنوان هشتمی رسید. ووشوکارانی از کره جنوبی، برونئی و چین تایپه به ترتیب اول تا سوم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز