خبررسانی با اعمال شاقه؛

وقتی اینترنت در تختی مهم نیست!/ میزبانی بدون امکانات اولیه

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۲۳:۵۵:۱۶
کد خبر: ۳۰۶۰۴۳
وقتی اینترنت در تختی مهم نیست!/ میزبانی بدون امکانات اولیه
مسئولان ورزشگاه تختی کماکان از حل مشکل اینترنت عاجز هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا استادیوم تختی تهران واقع در شرق تهران بسان سال های گذشته میزبان رقابت های لیگ برتر است. میزبانی تختی از هفته دوم رقابت های لیگ برتر و با دیدار نفت و صبا آغاز شد. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با یک تصمیم درست استادیوم تختی را از چند فصل پیش وارد چرخه بازی های لیگ برتر کردند تا بدین ترتیب هم فشار تمامی بازی ها از روی دوش ورزشگاه آزادی برداشته شود و هم تیم های تهرانی بتوانند در این استادیوم و در شرایط عادلانه تر به مصاف پرسپولیس و استقلال بروند.

در چند فصل اخیر تلاش زیادی شده تا استادیوم تختی شرایط استاندارد میزبانی زقابت های لیگ برتر را پیدا کند. بازسازی رختکن، احداث میکس زون و سالن کنفرانس، مبله کردن استادیوم و بازسازی جایگاه VIP و از همه مهمتر بازسازی و بهینه سازی چمن و نور ورزشگاه از مهمترین اقدامات انجام شده بوده اما در این ورزشگاه یک مشکل بزرگ هنوز لاینحل باقی مانده و ظاهرا قرار نیست برطرف شود. مشکل اینترنت جایگاه خبرنگاران مشکل بزرگی است که خبرنگاران و عکاسان ورزشی در استادیوم تختی با آن دست به گریبان هستند و ظاهرا قرار نیست حل شود.

خبرنگاران و به ویژه عکاسان ورزشی برای مخابره خبر و ارسال عکاس های خود به اینترنت پرسرعت نیاز دارند و این امکان یکی از بدیهی ترین و مهمترین الزمات میزبانی رویدادهای ورزشی محسوب می شود اما مسئولان ورزشگاه تختی کماکان از حل این مشل عاجز هستند و همین سبب شده تا خبرنگاران و عکاسان در جریان بازی های برگزار شده در استادیوم تختی با مشکلات عدیده ای روبرو شوند.

به نظر می رسد که مسئولین این ورزشگاه الزامات میزبانی را نمی دانند و یا نیازی به اینترنت ندارند و یا حتی نمی دانند اینترنت چیست که از حل این مشکل ساده اما بزرگ سرباز می زنند! اتفاقی که در جریان بازی نفت و صبا در هفته دوم لیگ برتر دوباره رخ نمود تا خبرنگاران و عکاسان ورزشی مثل همیشه عذاب بکشند و مجبور باشند برای مخابره اخبار و ارسال عکسهای خود متحمل رنج و مشقت زیادی شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز