منصور ابراهیم زاده در گفتگو با برنا:

نفت باید شوک وارد کند/ تا قهرمانی راه زیادی دارند

۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۰:۳۶
کد خبر: ۳۰۶۱۲۵
نفت باید شوک وارد کند/ تا قهرمانی راه زیادی دارند
سرمربی سابق نفت: این تیم می تواند امسال یکی از تیم های شاخص لیگ شود ولی تا قهرمانی هنوز راه زیادی در پیش دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نفت در فصل جدید رقابت های لیگ برتر یکی از مدعیان اصلی لیگ است. آنها در تابستان و در فصل انقل و انتقالات نیز تقویت شدند اما در دو هفته نخست لیگ برتر به دو تساوی رضایت دادند. در هفته دوم رقابت های لیگ برتر نفت به مصاف صبا رفت و به تساوی رضایت داد.

منصور ابراهیم زاده سرمربی سابق نفت پیرامون عملکرد گذشته این تیم به خبرنگار برنا گفت: تیم نفت پیش از این بازیکنان با سابقه و خوی چون غلامرضا رضایی، حاج محمدی، پورعلی گنجی داشت که الان این بازیکنان در تیم نیستند و بجای آن ها بازیکنان جدیدی در ترکیب تیم قرار گرفته اند که این ها هم خوب و با تجربه ظاهر شده اند.

سرمربی سابق تیم خاطر نشان کرد: با این دو بازی نمی توان در مورد هارمونی کلی تیم نفت صحبت کرد اما آنچه مسلم است این است که نفت می تواند امسال یکی از تیم های شاخص لیگ شود ولی تا قهرمانی هنوز راه زیادی در پیش دارد.

وی ادامه داد: تیم نفت تیم منسجم و خوبی است که ارتباط خوب منصوریان و کادر فنی با تیم این انسجام و اتحاد را بین اعضای تیم بیشتر کرده و امید موفقیت آن ها را بیش از پیش می کند.

ابراهیم زاده همچنین به شرایط جسمانی بازیکنان اشاره کرد و گفت: شرایط بدنی بازیکنان در حال حاضر خوب است و از قدرت جسمانی خوبی برخوردار هستند ولی این آمادگی در طول بازی ها و با توجه به شرایط هر بازی و تیم حریف خود را نشان می دهد. بازیکنان نفت باید به گونه ای در مقابل تیم ظاهر شوند که بتوانند برای تیم رقیب یک شوک به حساب آیند و این گونه تاثیرگذاری خود را برروی تیم مقابل بیشتر کنند و به نتیجه مطلوب تر برسند.

وی در ادامه توضیح داد: البته تیم نفت جزو یکی از 8 تیمی است که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و به همین سبب بازیکنان در بازی ها به لحاظ جسمی مراقب اند تا در این دیدارها آسیب جدی جسمی نداشته باشند و برای رقابت های آسیایی مشکلی نداشته باشند.

وی در ارتباط با تیم صبا توضیح داد: صبا دیر خودش را جمع کرد ولی بازیکنان خوبی را دور ترکیب خود دارد که هر کدام از این بازیکنان به تنهایی حرف برای گفتن دارند اما احتمال دارد در آینده و از آنجاییکه به دلیل محدودیت زمانی تمرین های تدارکاتی کمتری داشته اند به لحاظ بدنی قدری افت داشته باشند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز