فرقی نمی‌کند چه بازیکنی گل بزند

اولیویرا: تازه در اول راه هستیم

۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۴:۴۸
کد خبر: ۳۰۶۲۲۹
اولیویرا: تازه در اول راه هستیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:‌ خوشحال هستیم اما این باعث نمی شود که بی خیال شویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تونی اولیویرا در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: بازی همانطور بود که دیروز پیش بینی کرده بودیم و کار کرده بودیم. خیلی هیجان و گل داشت. تیم حریف نیز کار کرده بود اما ما توانستیم تیم حریف را تحت کنترل بگیریم. نیمه دوم به خاطر یکسری اتفاقاتی که افتاد کنترل بازی را از دست دادیم اما بعد از آن توسط انتقال سریع و با کمک بازیکنان به برتری برسیم اما هنوز خیلی کار داریم. ما خوشحال هستیم اما این باعث نمی شود که بی خیال شویم. باید بدانیم که این راهمان چیست. این باعث می شود که هر روز تمرین کنیم وباور داشته باشیم و سیستم بازی خودمان را قبول داشته باشیم. 

وی ادامه داد: همانطور که قبلا گفتم ما در شروع لیگ هستیم. امروز تیم ما فقط آقایی را از قبل داشت و یک تیم جدید بود. در مقابل نگاه کنید گسترش 7، 8 بازیکن تراکتور را داشتند و یک پایه داشتند اما ما نداریم. البته داریم اما خیلی کار داریم. به خاطر بازی امروز به بازیکنان تبریک می گویم اما هنوز خیلی کار داریم. بازیکنان جدید زیاد داریم که مدت زیادی است که بازی نکردند. به خاطر همین ما بردیم و این همیشه خوب است. الان در بازی موقعیت های خوبی داشتیم. باید از لحاظ فیزیکی بهتر شویم. همچنین ریتم بازیمان باید بهتر شود و به خاطر این اینجا هستیم.

سرمربی تراکتورسازی همچنین تصریح کرد: همه مربیان از بازیکنان انتظار دارند که بازی خوبی ارائه دهئد اما می دانستیم که مقابل یک تیم با انگیزه بازی داریم. این را ما انتظار داشتیم که مقابل یک تیم سخت بازی داریم.

اولیویرا در ادامه در خصوص شناختش از تیم گسترش به خاطر حضور بازیکنان سابق تراکتور عنوان کرد:‌ فقط تیم گسترش فولاد همان 7،‌8 بازیکن نبودند و مربی تیم آنها نیز ما را می شناخت. من معتقدم که گسترش در طول فصل خوب کار می کند. 

وی درباره گلزنی مدافعانش خاطرنشان کرد:‌ این 3 سال آخر تراکتور همیشه آقای گل داشته، است. سیدصالحی،  انصاری فرد و ادینیو. این فصل هم می تواند بیرامی باشد یا یک نفر دیگر. برای من مهم است که گل بزنند و مهم نیست که مهاجم بزند یا دفاع وسط. می دانم که زندگی مهاجمان گل زدن است اما در آخر برای ما برد مهم است. حالا بایرامی گل بزند یا سامان. اهمیت برای ما این است که بازی را ببریم. ما همیشه وقتی کار می کنیم،‌ روی همه کار می کنیم. اینطوری در تمرینات هر کسی بهتر کار کند،‌ ارزش خود را نشان می دهد. 

سرمربی تراکتورسازی گفت: آن صحبتی که من در این زمینه انجام دادم، گفتم که اگر می خواهید غافلگیر شوید،‌ دست خودتان است ولی خب آنها نیز خوب کار کردند و آنها نیز موقعیت داشتند اما ما موقعیت بیشتری داشتیم. این چیزی که من می گویم ما هنوز خیلی کار داریم و نمی شود به این 2 بازی بسنده کرد. من بین 2 نیمه با بازیکنان صحبت کردم و گفتم که بازی در 45 دقیقه تمام نمی شود. ما چند لحظه بد کار کردیم. من همه اینها را می دانم و سعی می کنیم که اشتباهات را تصحیح کنیم. 

اولیویرا در پایان افزود:‌ ما هنوز اول کار هستیم و چیزی تمام نشده است. تیم ما 2 هفته پیش کامل شده است. ما با 11 بازیکن شروع کردیم. این نتیجه برای ابتدای کار خیلی خوب است. این بازی برای ما تمام شد و باید به راه آهن فکر کنیم. ما خیلی کار داریم. خودمان را برای بازی بعد آماده می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز