پیام تبریک فدراسیون فوتبال به مناسبت روز خبرنگار

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۰۸:۰۵:۱۸
کد خبر: ۳۰۶۲۸۴
پیام تبریک فدراسیون فوتبال به مناسبت روز خبرنگار
فدراسیون فوتبال در پیامی روز 17 مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به تمام تلاشگران عرصه روشنگری و اصحاب رسانه و قلم تبریک گفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این پیام با تأکید بر نقش و رسالت خطیر رسانه‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی آمده است:

هفدهم مرداد ماه یادآور سالروز شهادت شهید صارمی است و همین بهانه کافیست که یادی از جامعه خبری کشورمان داشته و به همه این عزیزان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. روز خبرنگار پاسداشت تلاش ها و کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی، تولید و انتشار خبر از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و حتی گاهی در این راه جان خویش را به مخاطره می اندازند.
 
فدراسیون فوتبال بر خود لازم می داند تا از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران و عکاسان ورزشی کشورمان که در راه اطلاع رسانی حوزه ورزش و به خصوص فوتبال کشور در نشریات، خبرگزاریها و سایت های خبری و صدا و سیمای ج.ا.ا فعالیت می کنند، تشکر و قدردانی نماید.
 
بی شک رسیدن به جایگاه رفیع در ورزش فوتبال کشور بدون راهنمایی، اطلاع رسانی و همکاری ایشان در راستای اجرای سیاستهای کلان فوتبال کشور مقدور نبوده و فدراسیون فوتبال برای همه این عزیزان آرزوی توفیق روزافزون، سلامتی و بهروزی از درگاه احدیت مسئلت دارد.
 
و در پایان یادی می کنیم از عزیزانی که سال گذشته و در روز خبرنگار در کنارمان بودند و پرواز ابدیشان را هنوز به باور ننشسته ایم. مهدی نفر، حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی خبرنگاران عزیزی که هفدهم مرداد سال پیش در کنارمان بودند کوله بار سفر ابدی خود را بربستند و از کنارمان رفتند، اما همواره یاد و خاطرشان در ذهن هایمان زنده و جاوید است.
 
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز