والیبال قهرمانی آسیا

سانتیلی: به هیچ عنوان از نتیجه راضی نیستم

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۲:۵۲
کد خبر: ۳۰۶۵۲۷
سانتیلی: به هیچ عنوان از نتیجه راضی نیستم
سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: به هیچ عنوان از عنوان پنجمی راضی نیستم ولی این نخستین تجربه من در مسابقات آسیایی با این تیم است و بازیکنان بسیار جوانی دارم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، روبرتو سانتیلی پس از پیروزی تیمش مقابل چین تایپه گفت: امروز بازی سختی مقابل تایپه داشتیم چون این تیم از آن دسته بازیکنان و کادر فنی دارد که به هیچ عنوان زیر بار باخت نمی روند.

سانتیلی با اعلام نارضایتی از نتیجه تیمش در این رقابت ها اظهار داشت: بازیکنان تیم من بسیار جوان هستند و از همه مهم تر اینکه من مدت کوتاهی کنار این تیم بودم. تجربه پایین این بازیکنان و تفاوت بسیار زیاد بین رقابت های اروپایی و آسیایی در نحوه بازی ما مشکل ایجاد کرد. چرا که تیم های آسیای شرقی بسیار سبک والیبالشان قدیمی است.

کی چو چن سرمربی تایپه هم پس از این بازی عنوان کرد: من از بازیکنانم راضی هستم چون در تمام بازی ها با تمام وجودشان جنگیدند. تیم من پیش از این در مسابقات جهانی دانشجویان حضور داشت و بازی هایی خوبی هم ارائه داد.شرکت در این بازی ها خستگی زیادی برای تیمم به همراه داشت که با توجه به سن و تجربه کمشان طبیعی است که در این بازی ها ضعیف تر باشند.

تیم ملی والیبال استرالیا امروز با شکست 3 بر 1 چین تایپه در رده پنجم مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز