حمودی در گفت و گو با برنا؛

مسئولیتم در تراکتور سنگین است/ نمی توانم درباره استقلال اظهارنظر کنم

۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۵:۲۳
کد خبر: ۳۰۶۶۶۹
مسئولیتم در تراکتور سنگین است/ نمی توانم درباره استقلال اظهارنظر کنم
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خدا را شکر می کنم که بازگشتم به فوتبال با برد تراکتور در دربی تبریز همراه شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا علی حمودی در اولین حضورش در ترکیب تراکتور سازی توانست هم بازوبند کاپیتانی را ببندد و هم تیمش را در دربی تبریز برنده کند.

حمودی در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا، در خصوص بازگشت دوباره اش به فوتبال، اظهارداشت: واقعا روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و شرایط بدی داشتم. دوری یک ساله از فوتبال اتفاق خوبی نبود و خدا را شکر می کنم که همه چیز حل شد و الان دوباره می توانم بازی کنم.

وی ادامه داد: برای دوباره بازی کردن به شدت تشنه بودم و دلم می خواست زودتر برای تراکتور به میدان بروم. من و همه بازیکنان سرباز انگیزه بسیار بالایی داریم و می خواهیم دوباره خودمان را به فوتبال ایران ثابت کنیم. از مسئولانی هم که نگذاشتند به خاطر یک اشتباه فوتبال ما تباه شود، ممنونم.

حمودی درباره پیروزی تراکتور در دربی تبریز گفت: خدا را شکر می کنم که بازگشتم به فوتبال با برد تراکتور در دربی تبریز همراه شد. این بازگشت برای من واقعا رویایی بود و امیدوارم همچنان بتوانم برای تراکتور مفید باشم و با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنم.

وی درباره پرمهره بودن تراکتور بیان کرد: خدا را شکر از نظر مهره مشکلی نداریم. همان طور که مشخص است تراکتور مهره های زیادی دارد و این دست مربی را باز می گذارد تا ترکیب دلخواهش را به میدان بفرستد.

حمودی درباره پیروزی در دربی تبریز گفت: بازی خوبی مقابل گسترش انجام دادیم و از هر نظر برتر از این تیم بودیم. البته هنوز کاملا هماهنگ نیستیم و به زمان بیشتری نیاز داریم تا تیم انسجام خود را به دست بیاورد.

وی درباره کاپیتانی خود در تراکتورسازی خاطرنشان کرد: کاپیتان شدن من تصمیم کادر فنی و بچه ها بود. از همه آنها ممنونم اما احساس می کنم با بستن این بازوبند مسئولیتم دو برابر می شود. به نظر من در  تراکتور همه بازیکنان آنقدر بزرگ هستند که هر کدام می توانند کاپیتان باشند.

حمودی درباره دیدار راه هفته آینده تراکتورسازی مقابل راه آهن گفت: راه آهن در دو هفته ابتدایی لیگ نتوانسته نتایج خوبی بگیرد اما ما این تیم را دست کم نمی گیریم. فرهاد کاظمی از بهترین مربیان ایران است و می دانیم کار سختی مقابل تیم او داریم.

وی درخصوص شرایط تیم سابقش استقلال در لیگ، گفت: نمی توانم درباره استقلال اظهارنظر کنم چون در این تیم حضور ندارم. برای استقلال و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم چون خاطرات خوبی از زمان حضور در استقلال دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز