ریاست فدراسیون گلف تغییر نکرد/ سعیدی رییس باقی ماند

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۰۶۷۷۲
ریاست فدراسیون گلف تغییر نکرد/ سعیدی رییس باقی ماند
کیکاووس سعیدی بار دیگر به عنوان رییس فدراسیون گلف انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از فدراسیون گلف، مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف برای انتخاب رییس این فدراسیون به ریاست دکتر نصرالله سجادی، معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در پایان کیکاووس سعیدی با کسب 18 رای از مجموع 34 رای برای چهار سال‌ ریاست این فدراسیون را در دست گرفت.

انتخابات فدراسیون گلف در مرحله اول با رای 16 بر 15 به نفع اژدر شهابی برگزار شده بود و به دلیل به حد نصاب نرسیدن آراء انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.

پس از این که کیکاووس سعیدی و اژدر شهابی در ر‌قا‌بتی نزدیک و تنگاتنگ، ر‌قا‌بتشان به دور دوم کشیده شد در دور دوم نیز رای گیری به عمل آمد که از مجموع 34 رای ماخوذه به هر کدام از این دو کاندیدا به 17 رای رسید و انتخابات این فدراسیون به دور سوم کشیده شد.

در دور سوم نیز سعیدی با کسب 18 رای در مقابل 16 رای اژدر شهابی، توانست به عنوان رییس فدراسیون گلف انتخاب شود.

کیکاووس سعیدی در دوره پیش به مدت چهار سال، رییس فدراسیون گلف بود.

17 کاندیدا برای به دست گرفتن این فدراسیون ثبت‌نا‌م کرده بودند که پنج کاندیدا که شامل احمد عشوری، توفیق کابلی، عظمت مشیری رودرسری، علی رضایی، فریده شجاعی در این مجمع شرکت نکردند و شش کاندیدای دیگر شامل محمود حیدری، ابراهیم رستمی، امیر غریب لو، امرالله کلانتری و رجبعلی موسوی دوست پیش ‌آغاز انتخابات به نفع کیکاووس سعیدی کنار کشیدند.

حسن به‌آبادی و مصطفی آقاجان نیز به ترتیب به نفع اژدر شهابی و امیر غریب لو از حضور در انتخابات کناره‌گیری کردند تا در نهایت انتخابات بین پنج نفر شامل کیکاووس سعیدی، امیر حمزه توسلی، فاطمه ابوالقاسمی، محمدرضا حکیم ایمانی و اژدر شهابی برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز