چین بهترین تیم مسابقات بود

ظریف: انگیزه زیاد شگفتی می آفریند

۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۸:۴۳:۲۰
کد خبر: ۳۰۷۱۱۵
ظریف: انگیزه زیاد شگفتی می آفریند
لیبروی تیم ملی گفت: حضور در فینال عملکرد خوبی برای تیم ملی ب است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال ایران در گفتگویی اظهار داشت: به نظر من عملکرد تیم ملی ب والیبال ایران در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا خیلی خوب بود.

وی با بیان اینکه حضور در دیدار نهایی این رقابت ها با این تیم کار کمی نبود، تصریح کرد: عملکرد این تیم به دور از انتظار بود و باید به آنان خسته نباشید گفت.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران با یادآوری پیروزی مهم تیم ملی ب برابر چین گفت: کار بزرگ تیم ملی ب شکست چین در دیدار مرحله نیمه نهایی بود. به نظر من چین بهترین تیم این مسابقات بود اما به دلیل شکست برابر ایران به دیدار نهایی راه نیافت.

وی درباره حضور تیم ملی ب در جام هجدهم گفت: انتخاب تیم ملی ب و معرفی آن به عنوان تیم ایران در قهرمانی آسیا کار پسندیده ای بود. این کار باعث شد که تیم اصلی ایران بر روی تمرینات تمرکز داشته باشد تا در مسیر سخت جام جهانی با آمادگی بهتری حضور یابد.

ظریف تاکید کرد: حضور تیم ملی ب در قهرمانی آسیا این امکان را نیز به سرمربی تیم ملی می دهد که بازیکنان آماده این تیم را به اردوی تیم اصلی دعوت کند و از آنان در جام جهانی استفاده کند.

وی تاکید کرد: تنها نگرانی این است که بازیکنان ژاپن با کسب مقام قهرمانی در قاره آسیا انگیزه مضاعف پیدا کرده باشند و شکست آنان در جام جهانی که به میزبانی این کشور برگزار می شود، برای تیم ایران سخت شود. البته ایران برابر این تیم مشکل نخواهد داشت اما انگیزه زیاد شگفتی می آفریند.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از روز جمعه نهم مردادماه در تهران آغاز شده بود، روز شنبه 17 مردادماه با قهرمانی ژاپن به پایان رسید. تیم ملی ب والیبال ایران نیز در این رقابت ها نایب قهرمان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز