چند بند به قرارداد کاندلاس اضافه کردیم

افتخاری: مطالبات خسوس پرداخت شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۶:۳۱
کد خبر: ۳۰۷۱۱۹
افتخاری: مطالبات خسوس پرداخت شد
رییس کمیته فوتسال درباره وضعیت سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران گفت: تا دو هفته آینده قرارداد خسوس آماده است و در صورت عدم بازگشت وی، مذاکراتمان با دو سرمربی شناخته شده دیگر را ادامه خواهیم داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سیدرضا افتخاری درباره نشست خود با خسوس کاندلاس گفت: نشست ما با خسوس برای تمدید قرارداد وی از روز سه شنبه هفته گذشته در اصفهان آغاز شد و در دو نوبت مذاکرات خود را با خسوس ادامه دادیم. در نشست نخست با وی به بررسی شرایط پیش رو پرداختیم و در نشست دوم با حضور علی کفاشیان بسیاری از موارد را مورد بررسی قرار دادیم. 

وی ادامه داد: خسوس ابتدا اعلام کرد باید معوقه مالی از قرار داد قبلی ‌اش را تسویه کنیم. وی در این خصوص مدعی بود پرداخت پنج ماه از حقوقش به تاخیر افتاده اما وقتی روز شنبه (هفدهم مرداد) در امور مالی فدراسیون پرداختی های وی را حساب کردیم، مشخص شد که مطالبات معوقه او سه ماه است و معوقات به وی را پرداختیم. 

رییس کمیته فوتسال افزود: در واقع پس از پرداخت مطالبات، مذاکره با خسوس را آغاز کردیم و برای تمدید قرارداد با این مربی مقرر شد مبلغ قرارداد او را افزایش ندهیم و فقط برخی تغییرات در قراردادش ایجاد شد. بندی هم به قرارداد اضافه شد که اگر خسوس بتواند تیم ملی را در آسیا قهرمان کند پاداش کسب عنوان را دریافت کند و این پاداش در صورت حضور بین چهار تیم برتر جهان هم به وی پرداخت خواهد شد. 

وی ادامه داد: در واقع با خسوس در کلیات به توافق رسیدیم اما باید تا نهایتا دو هفته آینده منتظر وی بمانیم تا در این مدت او به دنبال مرخصی یکساله از محل کارش باشد و اگر به مشکلی در این باره برنخوریم قرارداد وی پس از بازگشت به ایران امضا خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که در صورت عدم بازگشت خسوس چه تدبیری اندیشیده خواهد شد، گفت: بعید می‌دانم که این اتفاق رخ دهد اما در اینصورت ما هم بطور همزمان با دو مربی که یکی از آنها از اسم و رسم زیادی برخوردار است بطور غیر مستقیم مذاکره کرده ایم که این مربی هم تمایل خود را برای پذیرفتن سرمربیگری فوتسال ایران اعلام کرده است.

افتخاری ادامه داد: خسوس هم اعلام کرد تا پایان نیم ‌فصل نخست کاری به لیگ ندارد و صرفا به یک ماه زمان برای در اختیار داشتن بازیکنان پیش از جام ملت‌های آسیا نیاز دارد که من هم از جابری –دبیر سازمان لیگ فوتسال درخواست کردم تا برنامه مسابقاتی نیم فصل دوم لیگ برتر را کمی تغییر دهد تا این فرصت یک ماهه مهیا شود. در واقع خسوس در یک ماه تا پیش از شروع جام ملتهای فوتسال آسیا می خواهد پنج روز ابتدایی را به بازیکنان استراحت دهد و پس از آن در یک زمان بیست روزه نسبت به برگزاری اردوی شبانه روز و در نهایت برگزاری یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی یکی از کشورهای مطرح اقدام کند و پنج روز پایانی را هم به بازیکنان استراحت دهد. همچنین خسوس اعلام کرد که کادرفنی تیم ملی فعلی باید برای ادامه کار باید حفظ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز