قلعه‌نویی می‌تواند به عنوان مشاور به ملوان کمک کند

آذرگون: ارتباط دنیامالی با کاشانی در انتخاب استیلی بی‌تاثیر نبود

۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۰:۲۶
کد خبر: ۳۰۷۱۷۱
آذرگون: ارتباط دنیامالی با کاشانی در انتخاب استیلی بی‌تاثیر نبود
سخنگوی باشگاه ملوان در خصوص آخرین وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمود آذرگون سخنگوی باشگاه ملوان در خصوص آخرین وضعیت این تیم صحبت کرد.

آذرگون گفت: با توجه به اینکه مالک قبلی اعلام کرد نمی‌تواند در این تیم کار کند از میان 2 نفر که اعلام آمادگی کرده بودند آقای بهشتی مناسب‌ترین گزینه بود اما ایشان نتوانستند و 2 روز مانده به شروع بازی‌ها انصراف خود را اعلام کردند.

وی افزود: در نهایت تیم را به قلعه‌نویی سپردیم و اعلام کردیم که هیات مدیره پشت انتخاب وی است، اما متأسفانه در 2 هفته گذشته مبلغی جزیی به تیم تزریق شد و این در شرایطی بود که قلعه‌نویی بسیار اصرار داشت که حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود و واقعاً‌ ایشان بدون هیچ چشم‌داشتی در باشگاه حضور داشتند و دغدغه ایشان فقط مربوط به بازیکنان بود. در نهایت ما جلسه‌ای را با ایشان برگزار کردیم و به وی گفتیم که مبالغ مورد نیاز تیم با مدت زمان طولانی تأمین خواهد شد اما در نهایت نتوانستیم با قلعه‌نویی به توافق برسیم در حالی که بسیار علاقه‌مند بودیم که با ایشان کار کنیم اما قلعه‌نویی گفت که می‌تواند به عنوان مشاور به تیم کمک کند.

آذرگون در گفتگو با برنامه نود افزود: برای این منظور آقای دنیامالی با حمید استیلی صحبت کرد و در نظر داریم ایشان به انزلی بیاید تا چهارشنبه قرارداد خود را ثبت کند و پنج‌شنبه روی نیمکت ملوان بنشیند.

سخنگوی ملوان در رابطه با دستیاران استیلی در تیم ملوان گفت: قرار بود از آقای زرینچه استفاده کنیم اما به دلیل مشکلاتی که ایشان داشتند از حضور در ملوان انصراف دادند.

آذرگون درباره اینکه استیلی از طریق آقای حبیب کاشانی به دنیامالی و باشگاه ملوان معرفی شده است، گفت: دنیامالی با کاشانی در شورای شهر ارتباط خوبی دارند و طبیعتاً می‌تواند این ارتباط باعث حضور استیلی در تیم ملوان شده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز