سرمربی جدید انصاری فرد:

می خواهیم انصاری فرد را به اوج بازگردانیم/ دوباره بازیکن ایرانی جذب خواهیم کرد

۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۶:۱۸
کد خبر: ۳۰۷۳۴۹
می خواهیم انصاری فرد را به اوج بازگردانیم/ دوباره بازیکن ایرانی جذب خواهیم کرد
اوزونیدیس گفت: فیلم‌های بازی‌های کریم را در اوساسونا دیدم و فقط بدشانسی و حس عدم اعتماد باعث شد تا این بازیکن نتواند روند خوبش را در تیم اسپانیایی ادامه دهد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کریم انصاری‌فر که امروز با عقد قراردادی دو ساله به صورت رسمی به تیم پانیونیوس یونان پیوست پس از اینکه مراسم معارفه وی با پیراهن شماره 11 این باشگاه برگزار شد به همراه سرمربی این تیم در یک نشست خبری حاضر شد و مارینوس اوزونیدیس در همین خصوص یعنی جذب انصاری‌فرد پاسخگوی سوال خبرنگاران شد.

سرمربی پانیونیوس یونان پس از معارفه انصاری‌فر اظهار داشت: به طور حتم امسال گزینه اول خط حمله برای گلزنی تیم، انصاری‌فر است چرا که او طی دو فصل در ایران نشان داده گلزن خوبی هست و آمار گلزنی‌اش هم به تعداد بازی‌هایی که در کل دوران حرفه‌ای فوتبالش داشته، آمار خوبی است. با این حال او یک فصل کابوس‌وار را در اوساسونای اسپانیا سپری کرده و فکر می‌کنم اصولا رفتن او به این تیم اسپانیایی اشتباه بود و نمی‌دانم برای او در این تیم چه اتفاقی افتاد که باعث شد چنین عملکردی داشته باشد.

وی ادامه داد: با همه این اوصاف روی توانایی‌های این بازیکن حساب کردیم و می‌خواهیم که انصاری‌فر دوران حضور در اوساسونا را فراموش کرده و دوباره به دوران اوج خود بازگردد.

اوزونیدیس گفت: لیگ یونان لیگ سختی است و از لیگ دست دوم اسپانیا به مراتب سخت‌تر است اما ما روی کارهایی که کریم می‌کند ایمان داریم و مطمئنم از خریدمان راضی خواهیم بود. ما حتی در مورد انصاری‌فر بارها با مدیریت تیم صحبت کردیم و پروسه جذب او را سه، چهار ماه است که دنبال می‌کنیم. قطعا این موضوع موافقان و مخالفانی داشته است اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که کریم را جذب کنیم.

وی یادآور شد: امیدوارم این قرارداد آخرمان با انصاری‌فر نباشد و بتوانیم قراردادمان را با او تمدید کنیم. همچنین به دنبال آن هستیم که بتوانیم بازیکنان ایرانی دیگری هم به خدمت بگیریم که البته همه اینها مستلزم این است که عملکرد کریم را در طول فصل ببینیم هرچند که ما فضای لازم را به او می‌دهیم و او باید از این فرصت نهایت استفاده را بکند.

سرمربی پانیونیوس یونان گفت: فیلم‌های بازی‌های کریم را در اوساسونا دیدم و فقط بدشانسی و حس عدم اعتماد باعث شد تا این بازیکن نتواند روند خوبش را در تیم اسپانیایی ادامه دهد. من مطمئنم تماشاگرانمان آخر فصل از او به عنوان یکی از خریدهای خوب تیم یاد خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز