مهینی: در بازیهای تدارکاتی بازیکنان محک می خورند

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۰۷۴۹۱
مهینی: در بازیهای تدارکاتی بازیکنان محک می خورند
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختران گفت: در اردوی آماده سازی اصفهان تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را برگزار می کنیم تا بازیکنان با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود بروند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شادی مهینی، سرمربی تیم ملی زیر 16 سال دختران گفت: در اردوی اصفهان بازیکنان علاوه بر مرور کارهای تکنیکی وتاکتیکی، تمریناتی که برایشان در نظر گرفته ایم را انجام می دهند تا روز به روز بهتر شده و به آمادگی کامل برسند. همچنین دو دیدار دوستانه برگزار خواهیم کرد تا ملی پوشان را محک بزنیم.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که با آن روبه رو هستیم بازیهای تدارکاتی است. به دلیل رده سنی زیر 16 سال و نبود مسابقه در این رده در کشور، متاسفانه ملی پوشان بازیهای دوستانه کمتری را تجربه می کنند. 
 
مهینی افزود: برگزاری بازیهای تدارکاتی علاوه بر کسب تجربه برای بازیکنان به کادر فنی نیز کمک بسزایی می کند چرا که با بررسی نقاط ضعف و قوت ملی پوشان، می توانیم برنامه ریزی دقیق تری را انجام دهیم. این اردو تا 27 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و یک بازی دیگر نیز برگزار خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم در فرصت 3 ماه باقیمانده بازیهای تدارکاتی بیشتری برای بازیکنان فراهم کنیم تا با آمادگی خوبی به مصاف حریفان قدرتمند از کشورهای تایلند، چین وکره جنوبی برویم. بدون شک بازیهای سختی پیش رو داریم و امیدوارم بهترین نتیجه و عملکرد را بگیریم.
نظر شما