برانکو بنگر را هم نمی خواست؛

جایی برای ۷۰ ساله‌ها نیست!

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۹:۲۲
کد خبر: ۳۰۷۶۱۹
جایی برای ۷۰ ساله‌ها نیست!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس علاقه ای به استفاده از مدافعان ایرانی تیمش در خط دفاع قرمزها ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، درست است که ایمان صادقی نتوانسته انتظارات را درون دروازه پرسپولیس برآورده کند اما بی انصافی است بخواهیم فقط او را مقصر دریافت 4 گل در 2 بازی بدانیم. قطعا اگر خط دفاعی پرسپولیس استحکام خوبی داشت و مدافعان این تیم در 2 بازی اشتباهات ویرانگر نداشتند، دروازه پرسپولیس هم تا این حد لرزان نمی شد.

برانکو از بازی اول مقابل پدیده وقتی دید مردان دفاعی اش آمادگی خوبی ندارند و اشتباهاتشان ویرانگر است به جای فرصت دادن به آنها تصمیم به ایجاد تغییر گرفت. اولین تغییر هم محسن بنگر بود که در بازی با استقلال خوزستان نیمکت نشین شد.

در این بازی ابتدا گفته شد بنگر آسیب دیده بود و برانکو به همین دلیل او را روی نیمکت نشاند اما وقتی این مدافع مصاحبه کرد و گفت به هیچ‌وجه مصدوم نبوده، برانکو اعلام کرد نیمکت‌نشینی بنگر فنی بود تا مشخص شود بیرون نشستن مدافع باتجربه پرسپولیس در بازی اهواز اصلاً‌ اجباری نبوده و احتمالاً همان تک‌اشتباه منجر به گل در بازی با پدیده، کار دست او داده است.

این تغییر هم فایده ای برای پرسپولیس نداشت و این تیم در اهواز مثل تهران 2 گل خورد تا برای بازی حساس با سپاهان، برانکو تصمیم بگیرد نورمحمدی پر اشتباه را هم مثل بنگر به نیمکت تبعید کند. ظاهرا برانکو به نزدیانش گفته زوج مورد علاقه او برای خط دفاع، زوج اومانیا و ماریچ است و آنها را به بنگر و نورمحمدی که روی هم رفته 70 سال سن دارند ترجیح می دهد. اگر اتفاق خاصی نیفتد فردا زوج بنگر و نورمحمدی را روی نیمکت داغ فولادشهر خواهیم دید که با این شرایط مهرداد کفشگری کاپیتان پرسپولیس می شود. اتفاقی که بسیار ناامید کننده خواهد بود.

از اردوی پرسپولیس خبر می رسد محسن بنگر به شدت از اتفاقات رخ داده عصبانی است و در صورت نتیجه نگرفتن پرسپولیس مقابل سپاهان احتمالا مصاحبه ای طوفانی خواهد کرد. اطرافیان پرسپولیس به گوش بنگر رسانده‌اند برانکو از اول هم او را نمی‌خواست و وقتی باشگاه اصرار کرد برانکو، ‌سیدجلال را جذب کند، ایوانکوویچ به مدیران پرسپولیس گفته من قصد ندارم از بنگر در ترکیب اصلی استفاده کنم و به مدافعان خارجی اعتقاد دارم.

مدافع تند مزاج قرمزها هم از این حرف و حدیث ها دلخور است. این انبار باروت برای منفجر شدن فقط یک شعله می‌خواهد.

نظر شما
نظرات
رضا
|
-
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
0
0
چرا باروت بشه .یک کمی جنبه انتقاد داشته باشه.10سال توسپاهان پول دراورد حالا دوساله روبازوش 6تتو میکنه.ضمنا من یه پرسپولیسی تیرم که اینارو میگم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز