رقابت های انتخابی تیم ملی جودو

انتخابی با حضور مسئولین

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۸:۴۸
کد خبر: ۳۰۷۶۴۴
انتخابی با حضور مسئولین
رقابتهای انتخابی تیم ملی جودو برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شورای فنی فدراسیون جودو در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی تشکیل جلسه داد تا در خصوص اعزام تیم ملی به رقابتهای جهان تصمیم گیری کند.

این مسابقات با حضور داوران رسمی و بر روی یک تاتامی در سالن افراسیابی برگزار شد. محمدعلی رستگار و آرش میراسماعیلی رئیس و نایب رئیس فدراسیون جودو، مجید زارعیان سرمربی تیم ملی بزرگسالان، احمد کاظمی، محمد منصوری مربیان تیم ملی جوانان، عطاءالله عباس‌نژاد سرمربی تیم نوجوانان ، دو مربی کره شمالی مسابقات را از نزدیک تماشا کردند. 

بر همین اساس در وزن ۶۰- کیلوگرم صدیقی در دو مبارزه  برابر نوری زاده و قاسمی صاحب پیروزی شد. نوری زاده هم قاسمی را شکست داد. در وزن ۶۶- کیلوگرم فتحی پور در مبارزه با بریمانلو و خجسته به پیروزی دست یافت.

خجسته هم نتیجه را به بریمانلو واگذار کرد. در وزن ۷۳- کیلوگرم وحید بنا در سه مبارزه آقایی ، تیزتک و رسولی را از شکست داد. در دیگر مبارزه این وزن تیزتک برای رسولی صاحب پیروزی شد. در تنها مبارزه وزن ۱۰۰- کیلوگرم صفویه در پیکار با یزدان پناه صاحب پیروزی شد. 

در جریان این مسابقات چند دیدار انتخابی نیز در رده سنی جوانان برگزار شد که در وزن ۵۵- کیلوگرم رشنونژاد مقابل داودی خواه و جمال آبادی به پیروزی دست یافت. فیروزآبادی در وزن ۶۰- کیلوگرم نتیجه را به حسین زاده واگذار کرد. چنای در وزن وزن ۸۱- کیلوگرم قوی بازو را شکست داد و رضایی هم در وزن ۹۰- کیلوگرم برابر جلال محجوب پیروز از تاتامی خارج شد.

در پایان مسابقات شورای فنی جودو تشکیل جلسه داد تا پس از بررسی رقابتهای رده سنی بزرگسالان در خصوص اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی تصمیم گیری کند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز