صعود چارلتون با گلزنی ستاره ایرانی

بازگشت گوچی با گل

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۷:۵۵
کد خبر: ۳۰۷۶۷۹
بازگشت گوچی با گل
مهاجم تیم ملی ایران در پیروزی پرگل این تیم برابر داگنهام گلزنی کرد.

 

به گزارش سرویس ورزشی برنا رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی ایران بعد از یک فصل نومیدکننده در آسیا و آوارگی در لیگ کویت و قطر حالا به لندن بازگشته تا بقیه مدت قراردادش با چارلتون را در این تیم انگلیسی ادامه دهد. گوچی اما ظاهرا بعد از یک فصل بد در آسیا با انگیزه های دوچندانی به اروپا بازگشته چرا که در نخستین بازی اش برای چارلتون گلزنی کرده است. آنچه نوید یک فصل خوب را برای گوچی می دهد. قوچان نژاد که فصل گذشته را به شکل قرضی در دو تیم الکویت و الوکره گذرانده بود، در ابتدای فصل جدید بار دیگر به ترکیب تیم اصلی خود یعنی چارلتون اضافه شد و با اینکه در دیدار لیگ دسته اول انگلیس مقابل کویینز پارک رنجرز در ترکیب 18 نفره تیمش قرار نداشت، در جام اتحادیه و از دقیقه 62 به عنوان یار جانشین به میدان رفت و گلزنی کرد.

 

در ادامه رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس چارلتون که رضا قوچان نژاد بازیکن ایرانی را در اختیار دارد، موفق شد با برتری چهار بر یک برابر داگنهام راهی دور دوم شود. مهمترین اتفاق این بازی گلزنی رضا قوچان نژاد بود. در این دیدار قوچان‌نژاد گل چهارم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند و باعث صعود این تیم به دور دوم جام اتحادیه شد.

در این دیدار آنتونی وت 26، کارل آهرن گرانت 40، زکریا برگدیش 57 و رضا قوچان‌نژاد 76 برای چارلتون گلزنی کردند و کریستین دویج 69 برای داگنهام گل زد. این نخستین حضور گوچی در ترکیب چارلتون در بازی این فصل محسوب می شود. گوچی در اولین بازی چارلتون در لیگ دسته یک انگلیس برابر کوئینز پارک غایب بود.

 

تمجید سرمربی چارلتون از گوچی

سرمربی باشگاه چارلتون به تمجید از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پرداخت. بعد از برد خوب چارلتون در برابر داگنهام در جام اتحادیه انگلیس سایت چارلتون با گای لوزون، سرمربی این تیم گفت‌وگویی انجام داده است. لوزون در این مصاحبه به صحبت در مورد رضا قوچان‌نژاد پرداخت.

خبرنگار سایت چارلتون از لوزون سرمربی چارلتون پرسید، رضا قوچان نژاد هم در این دیدار گلزنی کرد. آینده او در چارلتون زیاد معلوم نیست اما او در این دیدار توانست ارزش‌هایش را ثابت کند.

و لوزون در پاسخ گفت: رضا گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند که کیفیت بالایی داشت و تکنیک زیادی هم چاشنی آن بود. از او راضی هستیم و باید صبر کرد و دید چه اتفاق‌هایی رخ خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز