تجلیل از ۱۴ خانواده شهید و ۲ جانباز تیم فوتبال فجر ورامین

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۷:۱۴
کد خبر: ۳۰۸۱۳۲
تجلیل از ۱۴ خانواده شهید و ۲ جانباز تیم فوتبال فجر ورامین
امشب مراسم پاسداشت خانواده شهدای تیم فجر ورامین همزمان با برگزاری چهل و چهارمین نشست هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا ملامحمد رییس کمیته فرهنگی فدراسیون گفت: امشب چهل و چهارمین نشست هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال مصادف با آغاز دهه کرامت برگزار می شود و در نظر داریم طی آن مراسم ویژه ای در راستای پاسداشت و تجلیل از خانواده شهدای تیم فجر ورامین به اجرا درآوریم.

وی ادامه داد: به همین منظور از خانواده 14 شهید، 2 جانباز و یکی از مسئولان تیم فجر ورامین که در چندسال اخیر از این تیم حمایت کرده است با حضور ریاست فدراسیون، جمعی از پیشکسوتان، مسئولان فوتبالی و هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال از ساعت 21 امشب (24 مردادماه) در هتل آکادمی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

ملامحمد در پایان تاکید کرد: البته تقدیر از 3 عضو فعال کانون هواداران ملی فوتبال کشور از دیگر برنامه هایی است که در مراسم امشب برگزار می شود و با توجه به اینکه در شب ولادت حضرت معصومه (س) و نامگذاری این روز  به نام روز دختر هستیم، طی این مراسم که به وسیله کمیته فرهنگی فدراسیون و با همکاری شهرداری منطقه 22 تهران برگزار می شود از 3 بانوی عضو کانون هواداران ملی فوتبال تقدیر خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز