والیبال جام باشگاه‌های آسیا

اکبری: حریف چه تیمی باشد، فرقی نمی‌کند

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۱:۱۴
کد خبر: ۳۰۸۲۲۶
اکبری: حریف چه تیمی باشد، فرقی نمی‌کند
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: کدام تیم در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا حریف ایران باشد، فرقی نمی کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پیمان اکبری پس از پیروزی شاگردانش در سومین رویارویی جام باشگاه های آسیا ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: فرقی نمی کند در مرحله دوم با کدام تیم ها بازی کنیم. مهم این است که برابر آنان موفقیت به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه پیکان در دور دوم با تیم های بایک موتور چین، پالودار قزاقستان و ارتش کره همگروه خواهد بود، تصریح کرد: نتیجه مسابقه با ارتش کره جنوبی در دور مقدماتی در مرحله دوم نیز لحاظ خواهد شد و نتیجه دیدار دو نماینده چین و قزاقستان حریف نخست پیکان در مرحله بعد را تعیین خواهد کرد. البته تیم پیکان در دو روز آینده با دو نماینده چین و قزاقستان بازی خواهد داشت اما بازنده دیدار امروز این تیم ها در نخستین مسابقه مرحله دوم حریف پیکان خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران درباره مسابقه با نماینده فیلیپین در سومین دیدار دور مقدماتی این تیم گفت: ایجاد انگیزه در بازیکنان برای مسابقه با تیم های ضعیف کار مشکلی است. در دیدار با تیم نماینده فیلیپین نیز این مشکل را داشتیم اما به هر حال آن را برطرف کردیم و موفق به شکست این تیم شدیم.

تیم والیبال پیکان در سومین و آخرین دیدار خود در دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا برابر سیگنال فیلیپین قرار گرفت و این تیم را نیز همانند دو دیدار قبلی خود سه بر صفر از پیش رو برداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز