مرحله اول مسابقات گرندپریکس ۲۰۱۵ - روسیه؛

حریفان نصرآزادانی، علیزاده و یعقوبی مشخص شدند

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۷:۱۸
کد خبر: ۳۰۸۳۲۴
حریفان نصرآزادانی، علیزاده و یعقوبی مشخص شدند
با انجام مراسم وزن‌کشی اوزان ۵۷- کیلوگرم زنان و ۶۷- کیلوگرم مردان، تکواندوکاران کشورمان در سومین و آخرین روز رقابت‌های مرحله اول گرندپری در سال ۲۰۱۵ رقبای خود را شناختند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرحله اول مسابقات گرندپری (G4) با حضور 245 تکواندوکار در 4 وزن المپیکی زنان و مردان از روز گذشته (جمعه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان در شهر مسکو روسیه آغاز شده است.

ظهر امروز (شنبه) و با انجام وزن‌کشی تکواندوکاران اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان حریفان هوگوپوشان این دو وزن که باید فردا (یکشنبه) و در روز سوم و آخر این مسابقات به مصاف رقبایشان بروند، مشخص شدند و کیمیا علیزاده، علیرضا نصرآزادانی و ابوالفضل یعقوبی نمایندگان ایران در این روز رقبای خود را شناختند.

کیمیا علیزاده، تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام و در قرعه‌ای دشوار باید با "یون وی هوانگ" از چین تایپه، نایب قهرمان جهان در سال 2015 رقابت کند و در ادامه و در صورت پیروزی برابر برنده دیدار انگلیس و ترکیه قرار خواهد گرفت.

در وزن 68- کیلوگرم علیرضا نصرآزادانی ابتدا باید با "ترنس جنجیس" از آمریکا رقابت کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار کره‌جنوبی و آلمان خواهد رفت. ابوالفضل یعقوبی نیز باید با "ماکسیم پوتوین" از کانادا مبارزه کند و در صورت پیروزی برنده دیدار انگلیس و اسپانیا را پیش رو دارد.

مسابقات گرندپری G4 است و دارنده مدال طلا 40 امتیاز، دارنده مدال نقره 24 امتیاز و دارندگان مدال برنز 14.4 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی‌شان در راه کسب سهمیه المپیک به‌دست خواهند آورد.

همچنین به نفرات اول تا سوم به ترتیب پنج، سه و یک هزار دلار جایزه نقدی نیز اهدا می‌شود.

هدایت تیم ملی تکواندو مردان کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی (مربی) است و مینو مداح هدایت تیم زنان را برعهده دارد.

نظر شما