در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم

سبک دست: متاسفانه سایر اسپانسرهای ما به برخی تعهدات خود عمل نکردند

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۹:۵۴
کد خبر: ۳۰۸۳۳۱
عضو هیات مدیره استقلال می گوید تا به امروز برخی از تعهدات اسپانسر باشگاه عملی نشده است و احتمال تغییر این اسپانسر وجود دارد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، شاهرخ سبک دست در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره دیدار روز جمعه این تیم برابر ذوب آهن گفت: طبیعی است که من به عنوان فردی که در حوزه فنی دخالتی ندارد در این موارد ورود نکنم. من به عنوان یک نیرو یا قتصادی در باشگاه حضور دارم و مسئولیت کمیته اقتصادی باشگاه بر دوش من است. اما این گونه که من می دانم تیم خوبی بسته شده است. استقلال در دو فصل گذشته نتایج خوبی نگرفته است و ما باید گام به گام رو به جلو حرکت کنیم و در قدم اول به دنبال آشتی هواداران با ورزشگاه ها خواهیم بود و بعد از آن به فکر کسب سهمیه و سپس قهرمانی هستیم. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و می تواند با ارائه بازی زیبا موفقیت های زیادی را کسب کند.

رئیس کمیته اقتصادی باشگاه استقلال درباره وضعیت مالی این باشگاه اظهار کرد: تا به امروز متاسفانه سایر اسپانسرهای ما نتوانسته اند به تعهدات خود عمل کند. در تلاشیم تا از طریق دیگر منابع مالی و یا تغییر احتمالی اسپانسرها تعهدات خود را انجام دهیم. با توجه به اینکه کارمان را در استقلال دیر آغاز کردیم فرصت لازم را برای تامین منابع مالی نداشتیم اما مطمئنا در موعد مقرر به قولهایی که دادیم عمل خواهیم کرد. فکر می کنم ظرف یک ماه آینده در حوزه مسائل مالی به ثبات نسبی دست یابیم. 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره موضوع احضار سرمربی این تیم به جلسه هیات مدیره، تصریح کرد: بنده می دانم که تیم و کادر فنی تمام تلاش خود را در این بازی انجام داده است. در هیات مدیره و باشگاه استقلال افراد فنی حضور دارند و اگر قرار به انجام بررسی باشد مدیر عامل محترم باشگاه اقدام لازم را انجام خواهد داد.

سبک دست در پایان گفت: هواداران استقلال بدانند که ما برای حل مشکلات استقلال در تلاش هستیم و برای درآمدزایی در باشگاه نیز مذاکراتی داشته ایم که به قراردادهای اسپانسری خوبی منجر خواهد شد. امیدوارم ظرف یک ماه آینده در این موضوع نیز به نتیجه مورد نظرمان برسیم تا مطلوب هواداران این باشگاه محقق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز