هدف ما توسعه سلامت و ایجاد جامعه‌ای ورزشکار است

بانک: شکوفایی استعداد نوجوانان برای دولت اهمیت دارد

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۵:۵۸
کد خبر: ۳۰۸۳۵۱
بانک: شکوفایی استعداد نوجوانان برای دولت اهمیت دارد
رییس نهاد ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه مسابقه‌های بین‌المللی هندبال گفت: برگزاری چنین رقابت‌هایی در جامعه جوان ایران بسیار مهم است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر مرتضی بانک رییس نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه جام بین‌المللی نهاد ریاست جمهوری هندبال طی سخنانی اظهار داشت: امیدوارم اولین دوره مسابقه‌ها برای تامین و توسعه ورزش بسیار موثر و تاثیرگذار باشد. قطعا برگزاری چنین رقابت‌هایی در جامعه جوان ایران بسیار مهم است و زیربنایی محکم برای توسعه ورزش مهم هندبال و کسب افتخارات بیشتر و موثر در سطح آسیا و جهان خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با بهره بردن از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان و استفاده از دانش روز دنیا، این ورزش هر روز پیشرفت کند و در مسائل مختلف فرهنگی و جامعه‌شناختی نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.

دکتر بانک با قدردانی از ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون هندبال ایران افزود: جا دارد که برگزاری چنین رویداد بزرگی را به رییس فدراسیون، وزارت ورزش و همچنین مسئولان استان خراسان تبریک بگویم و از سوی خودم از همه دست‌اندرکاران، ورزشکاران و مسئولان این مسابقه‌ها قدردانی کنم.

رییس نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: در دولت تدبیر و امید جوانه‌های علمی و فرهنگی و ورزشی باید آنچنان رشد کنند و شکوفا شوند که جامعه بزرگ ایران بتواند آینده‌ای درخشان‌تر داشته باشد. مطمئن باشید امکانات دولتی به هر شکل فراهم خواهد شد تا این نوجوانان بتوانند بیشترین بهره را از استعداد و توانایی خود ببرند. هدف ما توسعه سلامت و ایجاد جامعه‌ای ورزشکار است.

نظر شما