وزارت ورزش و جوانان حامی فدراسیون‌ها است

هاشمی: از طرح فدراسیون هندبال حمایت می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۸:۱۸
کد خبر: ۳۰۸۳۷۰
هاشمی: از طرح فدراسیون هندبال حمایت می‌کنیم
معاون مالی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در وزارتخانه وظیفه خود می‌دانیم که از طرح فدراسیون هندبال حمایت کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مناف هاشمی که برای شرکت در مراسم افتتاحیه جام نهاد ریاست جمهوری به مشهد سفر کرده بود، در جمع خبرنگاران گفت: باید قدردانی کنم از مهدوی رییس فدراسیون هندبال و همچنین صبوریان مدیر کل ورزش استان خراسان رضوی که زمینه برگزاری باشکوه این مسابقه‌ها را فراهم آوردند. در همین ایام برگزاری جشنواره هندبال نوجوانان بحث برگزاری مسابقه‌های جانبازان و معلولان هم مطرح بود و در دهه کرامت شاهد میزبانی خوب خراسان رضوی در دهه کرامت هستیم.

وی افزود: باید از مسئولان فدراسیون هندبال قدردانی ویژه‌ای کنم. واقعا این مسابقه‌ها را در سطح بین‌المللی برگزار می‌کنند. ما هم وظیفه خودمان می‌دانیم که حمایت‌های لازم را به عمل بیاوریم.

معاون مالی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان درباره کناره‌گیری باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار به عنوان حامی مالی نهاد ریاست جمهوری از تیم‌داری در لیگ حرفه‌ای هندبال نیز گفت: قطعا باشگاه ثامن‌الحجج و میرعلی مدیریت آن، اگر هم تصمیم بگیرد روزی از این یک ورزش برود در ورزش دیگری ورود پیدا خواهد کرد. ما قدردان او هستیم زیرا علاقه‌مندی بالایی دارد تا در ورزش ورود پیدا کند و حالا هم شنیدیم که می‌خواهد در والیبال تیم‌داری کند. حضور چنین باشگاه‌هایی اتفاق خیلی خوبی برای ورزش استان است. ما تلاش می‌کنیم و حتی با صبوریان هم جلسه‌ای داشتیم تا این باشگاه در رشته‌های ریشه‌دار استان سرمایه‌گذاری کند. امیدوار هستیم که همچنان شاهد حضور پررنگ ثامن‌الحجج باشیم.

مناف هاشمی همچنین درباره ساخت سالن استاندارد فدراسیون هندبال در تهران و قول مساعدت برای در اختیار گذاشتن زمین نیز گفت: با مهدوی صحبت‌هایی انجام شده، قرار است اگر آن‌ها بتوانند اسپانسر برای تامین هزینه ساخت پیدا کنند، ما نیز زمین در اختیار آن‌ها قرار دهیم و مطمئن باشید در این باره کوتاهی نخواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز