مشکل پادوانی بزودی مشخص می شود

خوروش: کمیته اخلاق باید به وظایفش عمل کند/ نویدکیا جزئی از باشگاه است

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۲:۱۱
کد خبر: ۳۰۸۶۳۶
خوروش: کمیته اخلاق باید به وظایفش عمل کند/ نویدکیا جزئی از باشگاه است
سرپرست سپاهان گفت: خلیلیان بدلیل اختلاف با هیات مدیره استعفا داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رسول خوروش بعد از اتمام جلسه کمیته اخلاق با باشگاه‌های لیگ برتری درباره این جلسه گفت: جلسه خوبی بود و درباره موارد مختلفی گفت‌وگو شد. بالاخره کمیته اخلاق هم بر اساس قوانینی که فیفا تدوین کرده باید به وظایفش رسیدگی کند.

وی درباره مشکل دو بازیکن این تیم مبنی بر عدم صدور ITC گفت: فعلا در حال بررسی هستیم و احتمالا تا یکی دو روز آینده وضعیت آن‌ها مشخص شود. اشتباهی در ثبت قرارداد آن‌ها رخ داده که در حال بررسی هستیم. درخواستی را به فیفا فرستاده‌ایم که اگر آن‌ها قبول کنند این دو بازیکن می‌توانند در لیگ برتر به میدان بروند.

سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا فیفا بعد از اتمام فصل نقل و انتقالات این درخواست را قبول می‌کند گفت: بارها اتفاق افتاده که فیفا با چنین درخواست‌هایی موافقت کرده و احتمال در این مورد هم موافقت می‌کند.

خوروش درباره اینکه گفته می‌شود مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سابق این تیم به دلیل همین موضوع از مدیرعاملی این تیم کنار گذاشته شده، اظهار داشت: چنین صحبتی مطرح نیست و او به دلیل اختلاف نظر با هیات مدیره از سمتش در این باشگاه استعفا داد.

وی در پایان درباره مشکل محرم نویدکیا با این باشگاه و عدم حضور در تمرین‌های این تیم گفت: او جزئی از این باشگاه است و به او به چشم یک غنیمت نگاه می‌کنیم. نمی‌خواهم درباره مشکل او صحبت کنم چرا که این یک مشکل خانوادگی است و احتمالا هفته آینده به باشگاه مراجعه می‌کند.

نظر شما