با هدف ارتباط هرچه بیشتر بین کمیته اخلاق و مدیران باشگاه‌ها

نشست کمیته اخلاق با مدیران عامل و سرپرستان باشگاه های لیگ برتری برگزار شد

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۷:۵۰
کد خبر: ۳۰۸۶۴۲
نشست کمیته اخلاق با مدیران عامل و سرپرستان باشگاه های لیگ برتری برگزار شد
بعد از ظهر امروز نشست کمیته اخلاق برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بعد از ظهر امروز نشست کمیته اخلاق با مدیران باشگاه های لیگ برتر فوتبال با حضور رییس سازمان لیگ، رییس کمیته اخلاق، رییس کمیته تدوین حقوقی مقررات و رییس کمیته حراست فدراسیون در سالن روابط عمومی برگزار شد.

در این نشست که با حضور مهدی تاج، علی اکبر محمدزاده، هوشنگ نصیرزاده، محمدحسین حمیسی، حسین آبانگاه و حضور مدیران عامل و سرپرستان باشگاه های لیگ برتر از ساعت 14 امروز یکشنبه در سالن روابط عمومی برگزار شد، موارد مهمی در خصوص کمیته اخلاق و موارد موجود در آیین نامه این کمیته بیان شد.

علی اکبر محمدزاده  رییس کمیته اخلاق در ابتدا آیین نامه کمیته اخلاق و اهداف این کمیته را برای مدیران باشگاه ها توضیح داد و در ادامه هوشنگ نصیرزاده –رییس کمیته تدوین حقوقی مقررات درباره تطبیق آیین نامه این کمیته با آیین نامه اخلاق فیفا توضیحاتی ارائه کرد. در پایان مهدی تاج –رییس سازمان لیگ کشور از برنامه های پیش رو برای مقابله با جو حاضر در فوتبال کشور و نیاز به خویشتن داری هرچه بیشتر افراد جامعه فوتبال در انجام مصاحبه ها، اتهام زنی های غیر مستند و درگیری های لفظی صحبت کرد.

این نشست به منظور ارتباط هرچه بیشتر بین کمیته اخلاق و مدیران باشگاهها در راستای آشنایی نحوه رسیدگی این کمیته با موارد غیر اخلاقی، نحوه تنظیم قرارداد، ظاهر بازیکن ها و مواردی از این دست برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز