لهستانی‌ها باتجربه‌تر عمل کردند

درخشنده: سطح کیفی مسابقات امسال نسبت به دوره‌های گذشته بسیار بالاست

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۵:۳۴
کد خبر: ۳۰۸۷۰۰
درخشنده: سطح کیفی مسابقات امسال نسبت به دوره‌های گذشته بسیار بالاست
رئیس کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان گفت: فدراسیون برای حضور آماده این تیم در مسابقات جهانی از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،

سعید درخشنده٬ رئیس کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان گفت: با وجود تاخیری که در پروازم به آرژانتین به وجود آمد به محض رسیدن به کورینتس اقدام به بازرسی از سالن‌های محل برگزاری مسابقات و تمرین کردم که متاسفانه هیچ یک از آن‌ها حتی رخت‌کن‌ها شرایط مطلوب را نداشت.

وی تصریح کرد: وقتی از شرایط و امکانات آرژانتین مطلع شدم بلافاصله به مانند این که در تهران مسابقات برگزار می‌شود برخی مواردی که می‌شد در مدت زمان کوتاه رفع کرد را به برگزار کنندگان گوشزد کردیم تا آن‌ها نسبت به بهبود شرایط اقدام کنند.

درخشنده گفت: سطح کیفی مسابقات امسال نسبت به دوره‌های گذشته بسیار بالاست ون معتقدم قوی‌ترین تیم‌ها در کورینتس حضور دارند و از میان این تیم‌ها صعودکنندگان به مرحله دوم مشخص خواهند شد.

رئیس کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در ادامه افزود: تیم ایران وقتی ست نخست را مقابل قهرمان اروپا به برتری دست پیدا کرد دچار نوعی غرور کاذب شد و خود را برنده بازی تصور کرد در صورتی‌که لهستانی‌ها باتجربه‌تر عمل کردند و موفق شدند در ست‌های بعدی ایران را مغلوب خود کنند.

درخشنده خاطرنشان کرد: تیم نوجوانان لهستان یکی از بهترین سرویس‌زن‌های مسابقات جهانی امسال محسوب می‌شود و همین مساله باعث شد تا از ضعف دریافت ایران برای رسیدن به برد استفاده کنند.

وی گفت: فدراسیون برای حضور آماده این تیم در مسابقات جهانی از هیچ تلاشی دریغ نکرد حتی برای نخستین بار در کنار نوجوانان از حضور یک روانشناس استفاده می‌شود. امیدوارم از  وضعیت بهتر شود و در بازی‌های پلی‌آف موفق‌تر عمل کنیم.

نظر شما