ورزشکاران معتاد نتیجه مدیران معتاد

متقاضیان مدیریت با تست اعتیاد و الکل بیایند

۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۳:۵۳
کد خبر: ۳۰۸۸۸۴
متقاضیان مدیریت با تست اعتیاد و الکل بیایند
فوتبالش تمام نشده بود که پای منقل نشست، شاید می توانست چند سال بعد هم پایش را به توپ بزند ولی از وقتی لبش به دود خورد دیگر آن ستاره ای نبود که یک وزشگاه به پایش بلند می شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مطالبه ای در چند روز گذشته از وزارت ورزش و جوانان شکل گرفته که مطالبه ای به حق و درست است.در این چند روز روزنامه های ورزشی از متولی ورزش خواسته اند پای مدیران "معتاد" را از ورزش این سرزمین دور کند و اجازه ندهد افراد آلوده جوانان ورزشکار را آلوده کنند.

*******

ماجرا از آن روزی شروع شد که مدیران معتاد سرکار آمدند و عنان ورزش و باشگاه های ورزشی را در دست گرفتند. یکی از پیشکسوتان تعریف می کرد:" وارد اتاق آقای ... که می شدیم بوی تریاک مشام ما را آزار می داد، بچه های تیم می گفتند که اگر می خواهید بخوری بشید به اتاق آقای مدیرعامل بروید، حالتان عوض می شود..." همین بازیکن پیشکسوت حالا سال هاست اعتیادش را ترک کرده و پاک است ولی باز می گوید:" به آقای وزیر بگویید نگاه به این جنجال های آقای ... نکند، همین که نمی گذارد افرادی مثل این آقا به فوتبال برگردند خودش یک پودن مثبت برای وزیر است"

مدیران اولین الگوی ورزشکاران جوان هستند، فوتبالیستی که در 19، 18 سالگی وارد فضای پر زرق و برق فوتبال می شود، وقتی مدیری را می بیند که نشانه های اعتیاد از لب ها، چشمان و نفس های او می بارد، قبح اعتیاد برایش می شکند و نتیجه اش این پیشکسوتان معتاد می شوند که این روزها حکایت هایشان نقل محافل ورزشی است.همان هایی که در جوانی قبح تریاک و هروئین برایش شکست، با قلیان و سیگار شروع کردند و به بافور و منقل رسیدند.

*******

مطالبه تست اعتیاد و تست الکل برای آنهایی که امروز متقاضی مدیریت در ورزش هستند یک مطالبه جدی، درست و منطقی است، آنهایی که به هر بهانه ای جنجال درست می کنند تا شاید وزارت ورزش و جوانان منفعل شود و پستی وسمتی به آنها دهد چقدر خوب است اول تست اعتیاد و الکل دهند تا مشخص شود آیا صلاحیت مدیریت در ورزش را دارند یا خیر؟ و بعد ادعای مدیریت کنند.جوانان این سرزمین حتما نیاز به مدیرانی ندارند که شبشان پای منقل و بساط صبح می شود و روزشان با جانماز آب کشی به شب می رسد.آنها نیاز به مدیرانی دارند که بدانند الگوسازی غلط باعث خراب شدن روح و روان جوانان می شود.

*******

اعتیاد جرم نیست، بیماری است ولی هیچ آدم عاقلی اجازه نمی دهد یک بیمار مدیریت جوانانی را بر عهده بگیرد و آنها را بیمار کند.کاش وزارت ورزش و جوانان برای آنهایی که به مدیریت ورزشی به ویژه فوتبال با آن خیل عظیم بازیکن و هوادار، تست اعتیاد و الکل بگذارد تا آنهایی که سالم هستند از آنهایی که بیمارند جدا شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز