مدیر تیم ملی جت اسکی زنان:

برای همگانی شدن ورزش های ساحلی و آبی در منطقه آزاد انزلی شرایط مهیاست

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۸:۳۴
کد خبر: ۳۰۹۱۸۸
برای همگانی شدن ورزش های ساحلی و آبی در منطقه آزاد انزلی شرایط مهیاست
مدیر تیم ملی جت اسکی بانوان کشور گفت: از طرف مدیریت منطقه آزاد انزلی زمینه‌های لازم برای همگانی کردن ورزش های ساحلی و آبی در منطقه آزاد انزلی فراهم شده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، منا ابروفراخ، مدیر تیم ملی جت اسکی و جت بت زنان کشور با اشاره به اینکه توسعه ورزش های همگانی خصوصا ورزش های ساحلی و آبی با توجه به دارا بودن کیلومترها ساحل شنی یکی از ضروریات استان گیلان برای حفظ سلامت و نشاط عمومی وتوسعه گردشگری به شمار می رود، گفت: گام های موثری از سوی مدیریت منطقه آزاد انزلی در این خصوص برداشته شده و زمینه‌های لازم برای همگانی کردن ورزش در منطقه آزاد انزلی فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به نوپا بودن منطقه آزاد انزلی نسبت به مناطق آزاد جنوب کشور از جمله کیش، باید از راهبردهای موفق مورد استفاده توسط آن مناطق برای رفع خلا های ورزشی در منطقه آزاد انزلی استفاده کرد.

ابروفراخ تاکید کرد: با ایجاد تغییرات در ساختار تشکیلاتی و وضع قوانین و مقررات و همکاری دست‌اندرکاران ورزش همگانی، آبی و ساحلی، فراهم کردن زمینه‌های ورود بخش خصوصی، در اولویت برنامه های منطقه آزاد انزلی است.

وی در پایان گفت: برگزاری مسابقات جت اسکی کشوری در روزهای 28 و 29 مرداد ماه یکی از برنامه های مشارکتی منطقه آزاد انزلی با انجمن جت اسکی و جت بت کشور است که  در راستای ایجاد نشاط عمومی و نمایش فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه  انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز