والیبال قهرمانی نوجوانان جهان – آرژانتین

پایان مرحله گروهی با برد/ پرش از روی دست بلغارها

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۸:۱۰
کد خبر: ۳۰۹۳۵۳
پایان مرحله گروهی با برد/ پرش از روی دست بلغارها
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان از سد بلغارستان گذشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تیم ملی والیبال نوجوانان ایران آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود از سری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را برابر بلغارستان برگزار کرد.

شاگردان محمد وکیلی که از سه دیدار گذشته خود یک شکست برابر لهستان و دو پیروزی مقابل شیلی و چین‌تایپه در کارنامه دارند، امروز در یک بازی برتر با نتیجه 3 بر یک (25 بر 20، 25 بر 14، 26 بر 28 و 25 بر 14) از سد بلغارستان گذشت و جمع امتیازهای خود را به عدد 9 رساند.

شاگردان وکیلی که در حمله و سرویس بر حریف اروپایی خود مسلط بودند در 2 ست ابتدایی این بازی با نتیجه 25 بر 20، 25 بر 14 پیروز شدند ولی در ست سوم در حالی که از حریف هم پیش بودند با حساب 28 بر 26 شکست خوردند. بازیکنان ایران در ست چهارم نیز تیم برتر بودند و حریف اروپایی خود را 25 بر 14 شکست دادند.

در این بازی الکس گروزدانوف 9 امتیاز برای بلغارستان و علی اصغر مجرد 16 امتیاز برای ایران کسب کردند.

در این مسابقه شاگردان محمد وکیلی 40 حمله موفق داشتند، در حالی که تیم حریف 22 حمله داشت. در دفاع هم تیم ایران برتر بود و توانست 19 امتیاز از دفاع به دست بیاورد، اما تیم بلغارستان تنها 9 بار موفق شد بازیکنان ایران را دفاع کند. شاگردان وکیلی در سرویس هم خیلی خوب بودند و توانستند 10 امتیاز از سرویس مستقیم به دست بیاورند و بلغارستان 5 امتیاز از سرویس مستقیم کسب کرد. بلغارستان 32 خطا و ایران 40 خطا داشت.

نوجوانان والیبالیست بلغار در طول تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی جهان 6 دوره حضور در این پیکارها را در کارنامه‌شان به ثبت رسانده‌اند. بهترین جایگاهی که بلغارها در طول شش دوره حضورشان در مسابقات قهرمانی جهان به دست آوردند عنوان سومی در سال 1989 بود.

تیم ایران با حفظ جایگاه دوم جدول گروه خود در مرحله دوم مسابقات ساعت 16:30 فردا (چهارشنبه) به مصاف تیم سوم گروه D ( روسیه یا آلمان) می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز