رییس هیات فوتبال استان خراسان:

حرمت تیم ملی زیر سوال رفت/ مسئول برگزاری مسابقات سکته کرد

۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۰۹:۱۶:۴۶
کد خبر: ۳۰۹۴۳۸
حرمت تیم ملی زیر سوال رفت/ مسئول برگزاری مسابقات سکته کرد
رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفت: ما مسابقات زیادی را قبلا اینجا برگزار کردیم که هیچ وقت مشکلی نداشتیم و دقیقا همان روال قبل بود اما با این کار لباس و حرمت تیم ملی را زیر سوال بردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در پی راه ندادن تیم های ملی فوتبال نوجوانان ایران و روسیه به ورزشگاه ثامن، محمدمهدی برادران در این باره توضیحاتی را ارایه داد.

وی گفت: در مردادماه طبق روندی که صورت گرفت و اعلام فدراسیون و درخواست کادر فنی تیم ملی، قرار شد تیم ملی جوانان اردوی دو هفته ای در مشهد داشته باشد که این اردو از ابتدای هفته هم شروع شده که به خوبی انجام شده است. تیم سوریه هم به تیم ایران برای انجام دو بازی تدارکاتی اضافه شد. متاسفانه علیرغم مکاتبات ما با متصدیان دو ساعت قبل از  آغاز بازی از انجام آن ممانعت شد که جای تاسف برای ما داشت.

برادران افزود: با پیگیری های انجام شده به ما گفتند که چرا نمی خواهند ورزشگاه را در اختیار ما قرار دهند که این برای ما کفایت نمی کند. همه عوامل دیروز در صحنه بودند و حتی آنقدر فشار زیاد بود که مسوول کمیته برگزاری مسابقات سکته کرد و در بیمارستان بستری شد. آقایان به صورت تلفنی پاسخگو نبودند ما حضوری هم رفتیم ولی پاسخی ندادند. من خودم هم دبیر هیات هستم و دوستان در ورزشگاه آماده بودند تا بازی را برگزار کنند ولی به ما اعلام کتبی نکرده بودند که قرار است لغو شود. ما مسابقات زیادی را قبلا اینجا برگزار کردیم که هیچ وقت مشکلی نداشتیم و دقیقا همان روال قبل بود اما با این کار لباس و حرمت تیم ملی را زیر سوال بردند.

رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی درباره اختلاف این هیات با اداره کل، بیان کرد: ما در چند هفته گذشته هم آموزش داوران ایران و هم دوره فوتسال آموزش بانوان را برگزار کردیم و هم یک فستیوال ورزشی داشتیم و از امکانات اداره کل کارگران استفاده می کنیم. با دستگاه های دیگر تعامل داریم و ما اختلاف نظری با اداره کل نداریم. همه همکاران من تلاش خود را کردند اما اگر حضور من مشکل است آمادگی دارم که کنار بروم. به نوبه خودم  از مربی تیم پیروانی و از بچه های تیم ملی عذرخواهی می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز