چند هفته ابتدایی لیگ برتر ایران مرحله سازگاری است

مبعلی: بازیکنان جوان ما برای تاریخ‌سازی عزمی راسخ دارند

۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۸:۴۳:۰۴
کد خبر: ۳۰۹۶۸۳
مبعلی: بازیکنان جوان ما برای تاریخ‌سازی عزمی راسخ دارند
هافبک نفت گفت: تجربه بازی در تیم‌های اماراتی الشباب، الوصل و النصر را دارم و بارها مقابل الاهلی بازی کرده‌ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تنها نماینده باقیمانده کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها باید به مصاف الاهلی امارات برود. بازی رفت دو تیم در تاریخ 4 شهریور به میزبانی نفت و بازی برگشت هم در تاریخ 25 شهریور در امارات برگزار می‌شود.

ایمان مبعلی در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در این خصوص گفت: حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند موفقیتی بزرگ در نظر گرفته شود، آنهم در نخسین حضور ما در این رقابت‌ها. به اعتقاد من تأثیرگذارترین فاکتور که در این موفقیت نقش داشت، اتحادی است که بین تمامی بازیکنان نفت برقرار است و رؤیایی که برای رسیدن به این هدف مشترک داریم.

هافبک پیشین تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران تصریح کرد: وقتی باشگاه کوچکی همچون نفت تهران به هر طریق ممکن خود را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رساند، این بدین معناست که بازیکنان جوان ما برای تاریخ‌سازی عزمی راسخ دارند.

با جدایی بازیکنانی همچون غلامرضا رضایی، لئوناردو پادوانی و حسین ابراهیمی از نفت تهران، علیرضا منصوریان بازیکنانی همچون سیدجلال حسینی، کارلوس سانتوس و آلیوس نانگ را به ترکیب تیم خود اضافه کرده است.

مبعلی 32 ساله که در جام ملت‌های 2004 آسیا برای تصاحب جایگاه سومی به ایران کمک شایانی کرد و در دو دوره بعدی این رقابت‌ها هم حضور داشت، در مورد تغییراتی که در تیم نفت به وجود آمده است، گفت: بازیکنانی که در جریان فصل نقل‌وانتقالات تابستانی به جمع ما ملحق شدند، بازیکنان خیلی خوبی هستند. ما چندین بازیکن باتجربه به خدمت گرفتیم که می‌توانند نقش مهمی در موفقیت‌مان در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

وی افزود: چند هفته ابتدایی لیگ برتر ایران مرحله سازگاری است، جایی که بازیکنان جدید خودشان را با شرایط تیم و رسیدن به ریتم بهتر وفق می‌دهند. این چند بازی اول به ما کمک خواهد کرد تا برای بازی با الاهلی به شرایط خوبی برسیم.

هافبک پیشین تیم ملی ایران که در سال 2008 به الشباب کمک کرد تا به قهرمانی لیگ امارات برسد، یادآور شد: من تجربه بازی در تیم‌های اماراتی الشباب، الوصل و النصر را دارم و بارها مقابل الاهلی بازی کرده‌ام. به سبک بازی تیم‌های اماراتی آشنا هستم، ولی با توجه به اضافه شدن بازیکنان جدید به این تیم شرایط شاید کمی متفاوت باشد. به اعتقاد من مربیان ما می‌دانند که مقابل آنها چطور بازی کنند و وقتی با تیم‌های اماراتی سرشاخ می‌شویم برای گذر از سد آنها، متعهد می‌شویم.

ایمان مبعلی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی با فرمت لیگ در خانه بازی می‌کنید، این شانس را دارید که هفته بعد اشتباه قبلی خود را جبران کنید، اما در لیگ قهرمانان آسیا جایی برای اشتباه کردن نیست. اشتباه در چنین تورنمنتی ممکن است باعث حذف شما از این رقابت‌ها شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز