اسکیت زیبایی های خاص خود را دارد

دکترسجادی: می توان در آینده به مدال آوری اسکیت در رقابت های قاره ای و جهانی امیدوار بود

۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۹:۴۰:۱۲
کد خبر: ۳۰۹۶۹۶
دکترسجادی: می توان در آینده به مدال آوری اسکیت در رقابت های قاره ای و جهانی امیدوار بود
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: با شناختی که از کادر مجرب، حرفه ای، تحصیل کرده و با انگیزه فدراسیون اسکیت دارم به آینده این رشته و سربلندی آن در رقابت های قاره ای و جهانی امید بسیار می رود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید نصرالله سجادی در بازدید از آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: با توجه به فعالیت های ساخت و سازی که در این حوزه انجام شده است، این بازدید صورت گرفت.

وی افزود: بدون شک با بهره برداری کامل از این یپست ،گام های اسکیت در جاده موفقیت بلندتر و مستحکم تر خواهد شد و می توان انتظارهای بیشتری در حوزه قهرمانی و مدال آوری از ورزشکاران این رشته داشت.

او تاکید کرد: رشته اسکیت از جمله رشته های مفرح، خانوادگی و نشاط آور است؛ این رشته یک ویژگی مهم و منحصر به فرد نیز دارد و آن این است که تمام طبقات جامعه و خانواده می توانند در کنار هم به آن بپردازنند و هیچ منعی در خصوص جنسیت افراد برای مشارکت میدانی در آن نیست. این که بتوانند با هر سنی به این ورزش بپردازنند مزیتی است که در بسیاری از رشته های دیگر وجود ندارد و پدر، مادر و فرزندان می توانند در کنار هم در این رشته مشارکت داشته باشند.

دکتر سجادی گفت: در وزارت ورزش و جوانان هر کمکی که از دستمان بربیاید برای رشد، توسعه و موفقیت اسکیت انجام می دهیم و با شناختی که از کادر مجرب، حرفه ای، تحصیل کرده و با انگیزه این فدراسیون دارم به آینده این رشته و سربلندی آن در رقابت های قاره ای و جهانی امید بسیار می رود.

معاون وزیر ورزش و جوانان فعالیت در حوزه زیرساخت ها را مهم و حیاتی خواند و گفت: این وظیفه فدراسیون نیست که بخواهد در این بخش وارد عمل شود اما رییس فدراسیون این کار را کرد و با جذب بخش خصوصی و حامیان مالی، دست به کار بزرگی زد و مجموعه ای بسیار مناسب را برای فعالیت ورزشکاران اسکیت مهیا کرد.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی های رئیس فدراسیون اسکیت، اظهار داشت: محمدیان به عنوان بانویی که سکان هدایت یک فدراسیون را در دست دارد نشان داد هر جا که امکان داشته باشد می توان از بانوان توانمند، تحصیل کرده، با انگیزه و با دانش و البته دلسوز استفاده کرد، 

دکتر سجادی افزود: رییس فدراسیون اسکیت از جمله مدیرانی است که سالیان سال در تربیت بدنی در آموزش و پرورش و بخش های دیگر ورزش سابقه مدیریت در سطوح مختلف را داشه و تحصیل کرده است؛ وی به بخش استعدادیابی و تعمیم و توسعه ورزش نگاهی ویژه دارد و امروز می بینیم هم در تهران و هم در تمامی نقاط ایران اسکیت اقدامات و فعالیت های خوبی را صورت داده است.

وی با اشاره به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، گفت: از نزدیک دیده ام که جوانان چه میزان علاقه مندی برای حضور در این ورزش دارند، نکته مهم دیگر این است که جوانان ایرانی در این رشته استعداد خاصی دارند و می توانند در صورت حمایت و وجود امکانات برای ورزش ایران افتخار آفرین باشند.

او با بیان سیاست های وزارت ورزش و جوانان در خصوص میزبانی رشته های مختلف در ایران گفت: این ویژگی برای اسکیت هم مهیاست، ما به عنوان متولی ورزش کشور این آمادگی را داریم به فدراسیون کمک کنیم تا پس از آمادگی و بهره برداری کامل آکادمی اسکیت آزادی میزبان تیم های خارجی باشیم چرا که همین حضور هم می تواند پلی باشد برای رشد و توسعه این ورزش، ورزشکاران و قهرمانان این رشته در راهی که پیش رو دارند.

دکتر سجادی از رسانه ها هم خواست در این حوزه بیشتر کار و فعالیت کنند.

وی گفت: اسکیت زیبایی های خاص خود را دارد، اگر رسانه ها با برنامه و در راستای حمایت و اطلاع رسانی در این بخش عمل کنند بدون شک در مدت زمان کوتاهی اسکیت رونق خاصی خواهد گرفت و بیش از پیش شاهد حضور گروه های مختلف جامعه در این رشته خواهیم بود.

البته شهرداری ها هم در این بخش نقش موثری دارند، امروز در همه پارک ها فضایی برای فعالیت ورزشکاران اسکیت وجود دارد اما می توان و باید این فرصت را افزایش داد تا با فراهم شدن زیرساخت های مناسب تمامی فعالیت ها و تلاش هایی که در حوزه های مختلف صورت می گیرد به سرانجام برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز