داوران باید دقت بیشتری را به خرج دهند

خطیبی: خیلی‌ها دوست دارند که مربیان منشوری در فوتبال تبریز نتیجه بگیرند

۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۵:۴۹
کد خبر: ۳۰۹۸۸۳
خطیبی: خیلی‌ها دوست دارند که مربیان منشوری در فوتبال تبریز نتیجه بگیرند
سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: گسترش فولاد به کوچه‌ای بن‌بست می‌رود و بازیکنان گسترش‌فولاد همگی بالای 30 سال هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رسول خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل گسترس فولاد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به خاطر این برد به فوتبال تبریز تبریک می‌گویم اما متأسفانه فکر می‌کنم فراز کمالوند برای برد در این دیدار دست به هر کاری زد.

وی افزود: خیلی‌ها دوست دارند که مربیان منشوری در فوتبال تبریز نتیجه بگیرند، ما امروز علیرغم اینکه نتیجه را باختیم اما اخلاق را نباختیم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: اتفاقات این دیدار از قبل هماهنگ شده بود و آقایان داور را با مصاحبه‌هایی که انجام داده بودند تحت تأثیر قرار دادند. امیدوارم روزی فوتبال تبریز اخلاقی ببرد نه اینکه به خاطر یک برد اصول اخلاقی و مربیگری را زیر پا بگذارد.

خطیبی در خصوص عملکرد داوران در این دیدار گفت: امیدوارم کمیته داوران پشت پرده قضایای این بازی را مورد بررسی قرار داده و مصاحبه‌هایی که فراز کمالوند قبل از این دیدار انجام داده است را بخواند.

وی تصریح کرد: اگر به مصاحبه‌های قبل از بازی کمالوند دقت کنید خیلی چیزها مشخص می‌شود، داوران باید دقت بیشتری را به خرج دهند و هر صحنه‌ای را خطا اعلام نکنند.  بازیکن ما به من اعلام کرد که هیچ برخوردی با بازیکن حریف نداشته است.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: آقایان بهتر است به فکر تیم خود باشند چون گسترش  فولاد به کوچه‌ای بن‌بست می‌رود و بازیکنان گسترش‌فولاد همگی بالای 30 سال هستند.

خطیبی تأکید کرد: فراز کمالوند برنامه‌ریزی کرده است که سال بعدی نیز در اینجا چادر بزند و مربی به جز وی نتواند سال آینده در اینجا فعالیت کند و حتی اگر خود نیز این سمت را از دست بدهد در حق مربی بعدی ظلم کند.

وی با اشاره به عملکرد تیمش در چند دیدار گذشته خاطرنشان کرد: قول می‌دهم که تیم ما امسال در لیگ برتر بماند؛ ما تیم جوانی هستیم و برای اینکه بتوانیم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم باید تاوان پس بدهیم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما بر این است که در نیم فصل تیم را تقویت کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. 

خطیبی در خصوص بومی‌گرایی در فوتبال تبریز انجام داده بود، گفت: می‌خواستم بومی‌گرایی را در تیم‌های تبریزی انجام دهم اما آقایان با ارتباطاتی که از بالا داشتند اجازه ندادند که به این کار ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: آقایان با توجه به ارتباطاتی که نمایندگان مجلس و مسئولین داشتند به فوتبال تبریز برگشته و صاحب تیم شدند.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: آرزوی قلبی ما این است که فوتبال تبریز خودکفا شود اما برای این کار متأسفانه مسئولین ما به دنبال منافع خود هستند.

خطیبی تأکید کرد: آقایان برای این دیدار برنامه‌ریزی کرده بودند، حتی کمک داور چهارم نیز به من اعلام کرد که هیچ توهینی را به کسی انجام ندادی و نمی‌دانم چرا داور تو را اخراج کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز