حق مردم اهواز خورده شد

بختیاری زاده: ۲ روز پیش به استقلال باختیم

۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۲:۲۲
کد خبر: ۳۱۰۰۷۴
بختیاری زاده: ۲ روز پیش به استقلال باختیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال استقلال اهواز در خانه مغلوب همنام تهرانی خود شد.

سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل استقلال تهران گفت: من امروز می‌خواهم حرف دلم را بزنم و پیشاپیش عذرخواهی می‌کنم. امروز حق مردم اهواز از لشکرآباد گرفته تا شلینگ‌آباد خورده شد.

سرمربی استقلال اهواز تاکید کرد: من قول دادم در خصوص داوری حرف نزنم چرا که اعتقاد دارم داور در یک لحظه باید تصمیم بگیرد اما دوشنبه شب تا ساعت 4 صبح بیدار ماندم تا برنامه 90 بازی استقلال اهواز و ملوان را پخش کند. نزدیک اذان صبح بود و در خواب و بیداری دیدم که کانال 3 برنامه خندوانه پخش می‌کند! کارشناسانی که برای برنامه نود می‌آورند فرقی با برنامه خندوانه ندارند و من بابت این موضوع از عادل و رامبد جوان تشکر می‌کنم که مردم را می‌خندانند!

بختیاری‌زاده عنوان کرد: یک ملت دیدند که در بازی با ملوان برای ما پنالتی نگرفتند اما کارشناس نظر دیگری داشت. بابت این موضوع از عادل فردوسی‌پور تشکر می‌کنم. تاکید می‌کنم که نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم چرا که اگر این کار را کنم محروم می‌شوم و تا هفته سی‌ام درباره به داوری اظهارنظر نخواهم کرد.

وی با یاد کردن از داوران قدیمی چون نظری، سلیمانی و صادقی‌جو تاکید کرد: درود به شرف داوران که با کمترین بضاعت بهترین قضاوت‌ها را داشتند. واقعا درود بر شرفشان، ما امروز نباختیم بلکه 2 روز پیش نتیجه را واگذار کردیم. زمانی که به ما اعلام کردند حق ندارید در ورزشگاه تختی به مصاف استقلال بروید. مگر همین ورزشگاه تختی در ابتدای لیگ از سوی فدراسیون تایید نشد، چرا آنها به نظر خودشان هم احترام نمی‌گذارند. 

بختیاری‌زاده تصریح کرد: اعلام کردند ورزشگاه تختی مشکل نور دارد، آیا در بازی با سیاه‌جامگان این ورزشگاه مشکل نور نداشت؟ اگر اینطور بود چرا تیم سیاه‌جامگان اعتراض نکرد که ما به خاطر مشکل نور ورزشگاه نتیجه را واگذار کردیم؟ نمی‌توانم خیلی‌  حرف‌ها را بزنم اما شما خبرنگاران در کارتان رسالت داشته باشید و اگر به این مسائل نپردازید گناه کرده‌اید.

سرمربی استقلال اهواز اظهار داشت: امروز باید بازنده می‌شدیم. 15 سال در فوتبال نبودم و کاش نمی‌آمدم، زمان ما فوتبال لطیف بود و از تماشای آن لذت می‌بردیم واقعا یاد آن روزها به خیر، بعد از 15 سال آمده‌ام و این چیزها را می‌بینم. تیم ما 2 روزه بسته شد؛ آن موقع به مردم اهواز گفتم تیمم را 48 ساعته بستم اما طوری بازی خواهد کرد که همه تعجب کنید، دلم می‌سوزد این 4 هفته اشتباهات داوری به ما ضربه زد.

بختیاری‌زاده افزود: حسین بهرامی در 3 قدمی داور روی بازیکن حریف مرتکب خطا شده اما داور نظری را اخراج می‌کند، نظری به داور می‌گوید من خطا نکردم بلکه بهرامی خطا کرد اما او باز هم نظری را اخراج می‌کند! در صحنه پنالتی کمک‌داور پرچمش سمت دیگری بود اما به یک باره داور را دید و پرچمش سمت دیگری تغییر داد، نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما از تلاش کسانی که باعث شدند محل بازی از ورزشگاه تختی به الغدیر تغییر کند تشکر می‌کنم، آنها در حق ما محبت کردند. شما خبرنگاران نباید از این مسئله به سادگی بگذرید.

وی در واکنش به این موضوع که استقلال اهواز در این بازی دست کمی از استقلال تهران نداشت، گفت: شما که خبرنگار قدیمی هستید دوران جوانی من را هم دیده‌اید و ممنون که چنین نظری دارید، باید بگویم سه بازیکن بچه ما اگر با اتوبوس تیم به ورزشگاه غدیر نمی‌آمدند، راه این ورزشگاه را پیدا نمی‌کردند.

بختیاری‌زاده ادامه داد: همه شما می‌دانید که این تیم با چه سختی احیا و بسته شده است حالا بروید و بررسی کنید که چگونه در خانه خودمان این بلاها را سرمان می‌آورند.

سرمربی استقلال اهواز در پایان گفت: الان عصبانی و ناراحت هستم و نمی‌خواهم صحبتی کنم که باعث ایجاد سوءتفاهم و ناراحتی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز