برای حضور در مرحله دوم گرند پری

اردوی تکواندوکاران آغاز شد

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۲:۵۷
کد خبر: ۳۱۰۲۲۸
اردوی تکواندوکاران آغاز شد
تمرینات تیم ملی تکواندوی مردان و زنان ایران برای حضور در مرحله دوم گرند پری آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندوی مردان ایران برای شرکت در مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2015 که به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد، از صبح امروز (شنبه) در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.

ملی پوشان ایران که هفته گذشته با 4 تکواندوکار در مرحله اول مسابقات گرندپری در سال 2015، حضور داشتند یک طلا (فرزان عاشورزاده) و یک برنز (ابوالفضل یعقوبی) بدست آوردند و پس از استراحتی کوتاه مدت، تمرینات صبح و بعد از ظهر خود را از امروز زیر نظر بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک ومهرداد یوسفی (مربی) پیگیری خواهند کرد.

با اعلام سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران، آرمین هادی پور، محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادانی، فرزاد ذوالقدری، مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی، امید عمیدی و سجاد مردانی تکواندوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی مردان هستند.

همچنین تیم ملی تکواندوی زنان ایران نیز صبح امروز تمرینات خود را برای حضور در دومین مرحله گرند پری آغاز کرده است.

کیمیا علیزاده، شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده 3 تکواندوکار حاضر در اردوهای تیم ملی هستند و در این بین نیز هر هفته، حریفانی بعنوان یار تمرینی به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.

تیم ملی زنان ایران که با 3 تکواندوکار در مرحله اول مسابقات گرندپری در سال 2015، حضور داشت توسط کیمیا علیزاده یک مدال طلا را بدست آورد.

مسابقات گرندپری ترکیه، 27 تا 29 شهریورماه، به میزبانی سامسون ترکیه برگزار می‌شود.

نظر شما