هفته اول و دوم برگزار شد

درخشش المپیکی‌ها در لیگ برتر تیراندازی بانوان

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۰:۱۴
کد خبر: ۳۱۰۲۳۱
درخشش المپیکی‌ها در لیگ برتر تیراندازی بانوان
هفته اول و دوم لیگ برتر تیرندازی سلاح های بادی بانوان برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته اول و دوم لیگ برتر تیرندازی سلاح های بادی بانوان به میزبانی هیئت تیراندازی اصفهان برگزار شد. در لیگ برتر سال جاری هشت تیم حضور دارند که هیئت خراسان رضوی، پردیسان، پاس قوامین، انقلاب، بعثت، مقاومت، هیئت اصفهان و نیروی زمینی ارتش در چهار دیدار مقابل هم قرار گرفتند.

نتایج هفته اول:

در هفته اول این مسابقات، تیمهای نزاجا، مقاومت، پاس قوامین و پردیسان در رشته تفنگ بر رقبای خود پیروز شدند.

در رده بندی انفرادی تفنگ بادی، الهه احمدی از (نزاجا) با امتیاز ۴۱۷٫۶، نجمه خدمتی از (مقاومت) با امتیاز ۴۱۷٫۴ و مریم شفیعی پور از (مقاومت) با امتیاز ۴۱۶٫۵به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در تپانچه نیز، تیمهای نزاجا، خراسان رضوی، پاس قوامین و پردیسان توانستند مقابل رقبای خود پیروز شوند.

در بخش انفرادی تپانچه بادی، مریم سلطانی از (خراسان رضوی) با امتیاز ۳۸۲ نفر اول و اکرم رمضانی از (نزاجا) با امتیاز ۳۷۷ نفر دوم و الهام هریجانی از (مقاومت) با امتیاز ۳۷۷ نفر سوم و برترین های این رقابتها بودند.

نتایج هفته دوم:

هفته دوم این مسابقات، در رشته تفنگ و تپانچه بادی با برتری تیمهای، مقاومت، نزاجا، پاس قوامین و خراسان رضوی به پایان رسید.

در بخش انفرادی تفنگ بادی، نجمه خدمتی از (مقاومت) با امتیاز ۴۲۰٫۳، الهه احمدی از (نزاجا) با امتیاز ۴۱۸٫۶ و نرجس امام قلی نژاد از (نزاجا) با امتیاز ۴۱۵٫۸ به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

درانفرادی تپانچه بادی، محجوبه بهاری از (پاس قوامین) با امتیاز ۳۷۸ مقام اول و الهام هریجانی از (مقاومت) با امتیاز ۳۷۷ مقام دوم و گلنوش سبقت الهی از (پاس قوامین) با امتیاز ۳۷۶ مقام سوم این رقابتها بودند.

در لیگ برتر تیراندازی ۲۸ مسابقه در ۱۴ هفته تا پایان سال برگزار می شود که هر تیم با ۴ ورزشکار در ۲ رشته تفنگ و تپانچه بادی به مصاف حریفان می روند.

نظر شما