تنیس جایزه بزرگ اصفهان

قهرمانی تنیسور اصفهانی در خانه/ جایزه ۶ میلیونی به خالدان رسید

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۰۲۸۲
قهرمانی تنیسور اصفهانی در خانه/ جایزه ۶ میلیونی به خالدان رسید
شاهین خالدان عنوان قهرمانی رقابت های جایزه بزرگ اصفهان را از آن خود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسابقات تنیس جایزه بزرگ اصفهان (جام شهید اصغر کازرونی) به مدت یک هفته برگزار شد و در نهایت با معرفی برترین ها به پایان رسید.

این رقابت ها با حضور ۱۴۰ تنیسور از سراسر کشور در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره برگزار شد و در پایان در فینال بخش انفرادی شاهین خالدان از اصفهان و محسن حسین زاده از تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان خالدان موفق شد با پیروزی ( ۲-۶ و ۲-۶ ) در مجموع ۲ برصفر مقابل حسین زاده عنوان قهرمانی بازی ها را از آن خود کند. البرز اخوان و فرشاد طلاور نیز مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین این مسابقات در بخش ۲ نفره نیز برگزار شد و در نهایت زوج البرز اخوان و محسن حسین زاده با شکست ( ۴-۶ و ۴-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر تیم حسام یزدی و معین محمدی قهرمان شوند. زوج فرشاد طلاور – شاهین خالدان و حمید رضا آل یاسین – شهاب راطق نیز مشترکا سوم شدند.

به این ترتیب با پایان این بازی ها در مجموع مبلغ ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به نفرات برتر اهداء شد که شاهین خالدان به عنوان تنیسور قهرمان بخش انفرادی مبلغ ۶ میلیون تومان را بدست آورد.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس کشور، علیرضا خوروش رئیس هیئت تنیس اصفهان، فرشید زیدی دبیر هیئت تنیس استان، فرشاد صفتی رئیس کمیته تیم های ملی، امیر برقعی رئیس کمیته آموزش ، خانواده مرحوم اصغر کازرونی کادر داوری و بازیکنان حاضر برگزار و در نهایت با اهداء جایزه نقدی از نفرات برتر تقدیر شد.

یاد آور می شود: سرداوری و داوری بازی ها به ترتیب بر عهده حسن لاچیانی، احسان رحیمی، محمد رضا زرمهر، دامون صفایی، منصور ستار زاده و مجی رهنما بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز