مشکلات گذشته برطرف نشده است

کی‌روش: پیشنهاد مکزیک واقعیت ندارد/ سر زمان به ایران بازگشتم

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۵:۱۳
کد خبر: ۳۱۰۴۷۱
کی‌روش: پیشنهاد مکزیک واقعیت ندارد/ سر زمان به ایران بازگشتم
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تمام جزئیات سفر من قبلا هماهنگ شده بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم ملی فوتبال امروز به گشور بازگشت تا به مرخصی هایش پایان بدهد.

کارلوس کی روش بعد از ورود به تهران اظهار داشت: ما قبل از این سخت کار کردیم ولی به اندازه کافی نبود ولی الان سریع تر برگشتم تا کارها را پیش ببریم. 

وی درباره کنفرانس AFC عنوان کرد: فرصت بسیار خوبی بود. درباره مسائل کلی فوتبال صحبت کردیم و مسائل درونی فوتبال و همچنین بازی با گوام. با یکسری از آنها صحبت کردیم ودیدار بسیار خوبی بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره تاخیرش در ورود به ایران و اینکه این موضوع به کمبود امکانات مرتبط بود، تصریح کرد: نه. به هیچ عنوان. من دقیقا از تاریخی که از قبل قرار بود برگشتم و امروز هم در خدمت شما هستم. تمام جزئیات سفر من قبلا هماهنگ شده بود. این تاریخ با فدراسیون فوتبال هماهنگ شده بود و من هم سر زمان دقیقا در ایران هستم. 

کی روش درباره زمین تمرینی تیم ملی که دستگردی است یا کمپ تیم ملی گفت: تنها مطلبی که می توانم اشاره کنم تمام مسائل و جزئیات در مورد اردو در اختیار فدراسیون قرار گرفته است. امیدوار هستم تمام جزئیات و مواردی که برای شروع اردو احتیاج داریم وجود داشته باشد که اگر نباشد ناامیدکننده خواهد بود.

وی درباره پیشنهاد مکزیک به خودش خاطرنشان کرد: من نمی خواهم در مورد این مطلب صحبت کنم. فوتبال و شایعات همیشه در کنار هم وجود داشته است. من وقت توجه کردن به این شایعات را ندارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره ارتباطش با فدراسیون در این مدت اذعان داشت: همان طور که اشاره کردم تمام برنامه ها و جزئیات را در اختیار فدراسیون قرار دادم و هماهنگ شده بود. من به صورت فیزیکی اینجا حضور نداشتم و به همین منظور تمام موارد را از آن اطلاع داشتم و کاملا در جریان بودم.

وی در خصوص اینکه به بازیهای تیم عراق و وضعیت بد زمین کمپ وضعیت تمرینی چطور خواهد بود، گفت: من فکر می کنم بعد از 4 سال که اینجا حضور دارم برای من فرق نمی کند که دستگردی تمرین کنیم یا آکادمی فوتبال. فقط این را می دانم که اگر زمین کیفیت لازم را نداشته باشد برای فوتبال ایران خوب نخواهد بود ولی من هر بار می بینم که مشکلات همان مشکلات قبلی است و مجددا این مشکلات را می بینیم. می توانیم انگ های زیادی را به فوتبال ایران بزنیم اما این بدقولی ها در مورد زمین همیشه است.

کی روش درباره بحث ویزای گوام بیان داشت: مساله نگران کننده ای بود. همان طور که می بینید هیچ کدام از این کشورها سفارت در کشورهای همدیگر ندارند. حتی گوامی ها اعلام کردند که شاید نتوانند بازی کنند چون مشکلات زیادی دارند. باید مسئولان AFC و فیفا قدم جلو بگذارند. ما هم مشکل رفتن به گوام را داریم همان طور که آنها مشکل آمدن به ایران را دارند. یکی ازکارهایی که من در مالزی انجام دادم این بود که پادرمیانی کنم که این مشکل حل شود.

نظر شما