هفته دوم لیگ یک

نفت – صنعت نفت، دربی خوزستان و جدال خانوادگی

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۹:۲۳
کد خبر: ۳۱۰۵۷۲
نفت – صنعت نفت، دربی خوزستان و جدال خانوادگی
عصر امروز در شهرهای مختلف شاهد برگزاری دیدارهای هفته دوم لیگ یک خواهیم بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حساس ترین بازی های این هفته تیم خونه به خونه بابل در خانه تیم ایرانجوان بوشهر به میدان می رود. خونه به خونه در هفته نخست در خانه با دو گل مغلوب تیم فجر سپاسی شد و طبیعی است در این بازی برای جبران گام به میدان بگذارد.اگر خونه به خونه موفق به کسب سه امتیاز بازی نشود کار در همان شروع برای اکبر میثاقیان و شاگردانش سخت خواهد شد، هر چند این مربی طرفداران تیم خونه به خونه را به خویشتن داری دعوت کرده است.

پیکار نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان دربی خوزستانی هاست. هر دو تیم گام نخست را محکم برداشتند. تیم نفت مسجد سلیمان با فرزاد حافظی، آلومینیوم را در اراک متوقف کرد و صنعت نفت هم در خانه از سد تیم ایرانجوان بوشهر گذشت. این دیدار در سایه تلاش دو تیم برای کسب سه امتیاز می تواند تماشاگران زیادی را به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان بکشاند. باید اشاره کرد این دیدار یک جدال خانگی هم هست. چون هر دو تیم زیر مجموعه وزات نفت هستند.

فجر سپاسی – پیکان. یک فینال زودهنگام بین مدعیان. هر دو تیم در هفته اول برای دیگر مدعیان خط و نشان کشیدند. فجر سپاسی در خانه تیم خونه به خونه دو گل زد و چند گل نزد و پیکان هم با سه گل داماش را بدرقه کرد. فجر سپاسی می کوشد با فوتبال قدرتی و فیزیکی خود پیکان را وادار به تسلیم کند در حالی که پیکان هم برای کسب سه امتیاز این دیدار با بازی ترکیبی خود  برنامه ریزی کرده است.

نساجی هم در خانه پذیرای آلومینیوم اراک خواهد بود. با توجه به شکستی که تیم نساجی در هفته اول و در برابر تیم فولاد یزد متحمل شد باید در اولین دیدار خانگی خود به دنبال جبران مافات باشد. حضور پرشور طرفداران تیم نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائشمهر می تواند زیبایی های این بازی را دو چندان کند.

مصاف شهرداری اردبیل و مس کرمان برای هر دو تیم سخت خواهد بود. به این دلیل که شهرداری اردیبل در خانه با توجه به حضور پرشور تماشاگران اردبیلی تیم توانمندی است و تیم مس کرمان هم فقط برای صعود به لیگ برتر بازی می کند.

دیگر مدعیان هم این هفته چالش خواهند داشت. پاس همدان که در هفته نخست از پس تیم شهرداری اردیبل بر نیامد باید در خانه تیم دامش گیلان به میدان برود. مجید جهانپور، سرمربی تیم داماش گیلان گفته تیمش را فقط برای پیروزی ارنج خواهد کرد.

تیم ماشین سازی تبریز نیز پذیرای تیم تازه صعود کرده خیبر خرم آباد خواهد بود. تیمی که در هفته نخست سه گل به تیم پارسه زد و نشان داد تیم خوب و قابل احترامی است.در دیگر بازی های امروز گیتی پسند میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود. مس رفسنجان از آلومینیوم هرمزگان پذیرایی می کند و پارسه هم با فولاد یزد مسابقه خواهد داد.

اسامی داوران هفته دوم لیگ یک

یکشنبه: 1 شهریور

17:45 ایرانجوان بوشهر – خونه به خونه بابل (شهید بهشتی بوشهر)

داور: پیمان فرخی مهر کمک ها: بهروز برون و رحیم حاجی پور

17:15 پارسه تهران - فولاد یزد (صنایع دفاع)

داور: پیروز سیف اله پور کمک ها: حافظ عظیمی و سعید رضایی

17:15 گیتی پسند اصفهان - گل گهر سیرجان (آرارات اصفهان)

داور: حسین ترابیان کمک ها: داریوش صابرمطلق و جعفر مهاجر

17:15 داماش گیلان - پاس همدان (شهید عضدی رشت)

داور: سعید رحیمی مقدم کمک ها: ایوب غلامزاده و صابر خوئی

17:45 نفت مسجد سلیمان - صنعت نفت آبادان (شهید بهنام محمدی)

داور: یدا... جهانبازی کمک ها:  براتعلی مولوی و محمدرضا طالبی

17:30 ماشین سازی تبریز- خیبر خرم آباد (تختی تبریز)

داور: پیام حیدری کمک ها: امیر داودزاده و علی الفتی

17:30 فجر سپاسی شیراز- پیکان تهران (حافظیه شیراز)

داور: جمشید محمدی کمک ها: مهدی شفیعی و فرهاد خوشنواز

17:15 نساجی مازندران - آلومینیوم اراک (شهید وطنی قائمشهر)

داور: سعید بخشی زاده کمک ها: حمید غمزه و عسگر محمدی

17: مس رفسنجان - آلومینیوم هرمزگان (شهداء رفسنجان)

داور: رضا تارخ کمک ها: فرید امیدوار و فرهاد مروجی

17:30 شهرداری اردبیل - مس کرمان (تختی اردبیل)

داور: سعید شمس کمک ها: محسن سلطانی و مهدی سیفی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز