مالکیت توپ حربه بازیکنان سپاهان است

پورغلامی: از شرایط نکونام کاملا رضایت داریم

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۷:۰۲
کد خبر: ۳۱۰۹۰۶
پورغلامی: از شرایط نکونام کاملا رضایت داریم
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای گرفتن سه امتیاز این مسابقه به زمین می رویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرهاد پورغلامی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل سپاهان اظهار داشت: در برابر تیمی بازی داریم که سال گذشته قهرمان لیگ شد. ما به خوبی سپاهان را آنالیز کرده ایم. آنها در کل زمین باز هستند و مالکیت توپ حربه آنهاست. ما برای گرفتن سه امتیاز این مسابقه به زمین می رویم و لازم است که هجومی بازی کنیم. این دیدار مسابقه ای تماشایی خواهد بود. امیدواریم برای مهار خط حمله حریف برنامه های مان اجرا شود.

وی در رابطه با تعطیلی مسابقات لیگ پس از هفته پنجم گفت: این گونه تعطیل کردن لیگ برای تیم ها خیلی سخت است. اما اگر جدول سازمان لیگ به همان شکلی که دستور داده شده انجام شود، ما هم روی آن برنامه ریزی می کنیم.

مربی سایپا درباره ضعف داوری در هفته های اخیر اظهار داشت: همه کسانی که در فوتبال زحمت می کشند، زحمتشان قابل تقدیر است.ما فقط یک مسابقه انجام می دهیم و همه چیز تمام می شود. اما در بحث داوری اتفاقاتی می افتد که شرایط را به سمت و سوی دیگر می برد. مطبوعات ببینند و بررسی کنند که این فشارهای داوری به چه علت بوده است. اگر ما در هنگام پایان لیگ تمام ابعاد را بررسی کنیم و شرایط را جمع بندی کنیم مشخص می شود که چرا به داوری فشار می آید .خود ما هم بارها از این مساله لطمه خورده ایم.

وی درباره حضور جواد نکونام در سایپا و اینکه وی در بازی مقابل استقلال خوزستان در نیمه دوم به میدان رفت تصریح کرد: حضور این بازیکن برای هر تیمی نعمت بزرگی  است. او یکی از گزینه های سایپا برای به خدمت گرفتن بود و ما کاملا از شرایط وی و بازی های او راضی هستیم. اگر هم درباره بازی قبل می گویید هر بازی دو نیمه است و مربی با توجه به شرایط بازیکنان را در بازی قرار داده یا تعویض می کند.

پورغلامی در خاتمه دررابطه با غایبان بازی فردا اظهار داشت: علیرضا شجاعی بازیکن مصدوم و وحید محمدزاده بازیکن محروم سایپا در این بازی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز