باید به نفت نگاه ملی داشت

بهروان: جلوی تیم های دسته دومی را گرفته ایم

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۷:۵۷
کد خبر: ۳۱۰۹۸۵
بهروان: جلوی تیم های دسته دومی را گرفته ایم
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برد تیم نفت تهران برای ما از نظر ملی و باشگاهی حائز اهمیت است و می تواند برای فوتبال کشور ما در کسب سهمیه اثر مثبت داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بیان کرد: ما در کمیته مسابقات با توجه به اینکه لیگ برتر در حال برگزاری است و همچنین دو هفته از مسابقات لیگ دسته اول نیز گذشته است و همینطور با توجه به شروع جام حذفی نیز از این هفته، به شدت مشغول فعالیت هستیم.

وی افزود: همچنین مسابقه خیریه ستارگان جهان با تیم هنرمندان ایران 6 شهریور و رقابت‌های جام حذفی را پیش رو داریم و قرعه کشی لیگ دسته دوم نیز در سالن آکادمی ملی فوتبال روز یکشنبه 15 شهریور 94 انجام می‌شود.

بهروان ادامه داد : همچنین مشغول ساماندهی مسابقات رده‌های سنی هستیم و مدارک آنها را جمع آوری می‌کنیم. همچنین لیگ برتر فوتبال بانوان اواخر هفته آینده آغاز می‌شود. در جام حذفی هم جلوی تیم‌های بدهکار لیگ دسته دوم را گرفته‌ایم و در صورت عدم پرداخت بدهی، دیدارهای آنها را لغو می‌کنیم. 

وی در ادامه گفت: شهرداری بندرعباس،نفت و گاز گچساران،صنعت ساری، آراد (ذوب آهن نوین اصفهان)-ملی پوشان یا مس سونگون تبریز-شهرداری (ماشین سازی تبریز)-پیام وحدت مشهد،نسل ابومسلم مشهد،پارس جنوبی (گاز فجر جم بوشهر) و الوند همدان از جمله تیم‌های بدهکاری هستند که در صورت عدم پرداخت بدهی مسابقات آنها را لغو می‌کنیم. 

این مقام مسئول افزود: ضمن اینکه در مورد اتکا گلستان با توجه به تصمیماتی که از سوی ریاست محترم مجمع سازمان لیگ و با توجه به آیین نامه‌های موجود، تیم اتکا گلستان به دلیل اینکه در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فصل 94-93 از لیگ کنار کشید و لیگ را زیر سوال برد و به آن خدشه وارد کرد و همچنین حقوق تیم‌های گروه ب را پایمال کرد ،به دو دسته پایین‌تر یعنی لیگ دسته سوم سقوط داده شد و از حضور آن در جام حدفی نیز جلوگیری شد.

وی افزود: همینطور دیدار نفت تهران و الاهلی امارات را  چهارشنبه این هفته در پیش رو داریم که این دیدار برای فوتبال ما از اهیمت بالایی برخوردار است.باید به این تیم نگاه ملی داشت.ما به عنوان سازمان لیگ و کمیته مسابقات نهایت همکاری را با این تیم داشته ایم و آرزو می کنیم این تیم به مرحله بعد صعود کند.

رئیس کمیته مسابقات اظهار کرد: برد تیم نفت تهران برای ما از نظر ملی و باشگاهی حائز اهمیت است و می تواند برای فوتبال کشور ما در کسب سهمیه اثر مثبت داشته باشد.

وی ادامه داد: هچنین در ایام فیفا دی مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را در پیش رو داریم که این دیدارها نیز برای فوتبال ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات پیش رو موفق باشد.

بهروان افزود: کمیته مسابقات با تلاش مستمر وظایف خود را با توجه به برنامه ریزی یکساله به نحو احسنت انجام می دهد و این کار نیازمند همکاری دیگر بخشهای فدراسیون و سازمان لیگ و حمایت های کفاشیان، اسدی، تاج و کاظمی را می طلبد که از آنها تشکر می‌کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: تیم‌های لیگ دسته دوم باید برای رفع مشکلات بدهی خود اقدام کنند و در جهت جلب رضایت از شاکیان خود اقدام کنند و این موضوع را به دقیقه 90 موکول نکنند و این موضع متضرر نشوند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز