بازدید سرزده معاون وزیر از کمپ تیم ملی وزنه برداری

سجادی: تغییرات خوبی در وزنه برداری انجام شده است/ منتظر موفقیت های بزرگ هستیم

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۰:۳۶:۲۰
کد خبر: ۳۱۰۹۹۰
سجادی: تغییرات خوبی در وزنه برداری انجام شده است/ منتظر موفقیت های بزرگ هستیم
آمادگی ایده‌آل ملی‌پوشان به نمایش درآمد و چند رکورد جهانی نیز شکسته شد که این مسأله، تحسین معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان را بدنبال داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حالی که مدت کوتاهی تا اعزام تیم ملی «ب» وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا در پوکت تایلند باقی مانده است، نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش عصر امروز (دوشنبه، 2 شهریور 94) با حضور در کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری کشورمان از نزدیک شاهد تمرینات فشرده و سنگین ملی‌پوشان کشورمان بود.

وی پس از ورود به سایت اداری فدراسیون وزنه‌برداری، در بازدید از دفتر رییس فدراسیون، درباره مسائل پزشکی و آنتی‌دوپینگ وزنه‌برداران و نیز عملکرد تیم پزشکی وزنه‌برداری، سؤالاتی تخصصی را از مسئول کمیته پزشکی فدراسیون مطرح کرد که باقری ضمن ارائه توضیحات جامع و کامل در این‌باره، از عملکرد تیم پزشکی در چند ماه گذشته برای کنترل و ترمیم آسیب‌دیدگی‌ها و نیز پوشش ایده‌آل وزنه‌برداران ملی‌پوش توضیحاتی مفصلی ارائه داد.

سجادی در ادامه حضور چندساعته‌اش در فدراسیون وزنه‌برداری، بازدیدی کلی از سایت اداری و خوابگاه‌های نوسازی‌شده وزنه‌برداری انجام داد. وی سپس همراه علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به سالن تمرین تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان رفت و از نزدیک پس از گپ و گفتی کوتاه با وزنه‌برداران، شاهد تمرین سنگین ملی‌پوشان بزرگسال بود.

در جریان این بازدید، آمادگی ایده‌آل ملی‌پوشان به نمایش درآمد و چند رکورد جهانی نیز شکسته شد که این مسأله، تحسین معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان را بدنبال داشت.

سجادی در این بازدید ضمن تبریک به جامعه وزنه‌برداری بخاطر تغییرات مثبت ایجاد شده در بخش مدیریتی این مجموعه، ابراز امیدواری کرد تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان با تغییر و تحولات بوجود آمده روزهای بسیار روشنی را پیش رو داشته باشد.

وی گفت: بی‌تردید از مدیر باسابقه‌ای همچون علی مرادی توقع و انتظاری کمتر از این شکوفایی که در وزنه‌برداری شاهدش هستیم، وجود نداشت. تغییرات ایجاد شده توسط تیم مدیریتی آقای مرادی بی‌تردید در اولین آوردگاه مهم سال 94 که مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند است می‌توانند نتایج خوب و ایده‌آلی را بدست بیاورند و ضمنا سهمیه المپیک ریو 2016 بزریل را در رقابت‌های مهم جهانی آمریکا به صورت کامل کسب کنند.

معاون وزیر ورزش با تاکید بر اینکه از سال 1360 و بازی‌های آسیایی دهلی‌نو یعنی زمانی که علی مرادی بعنوان ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در آن برهه روی تخته می‌رفت، او را می‌شناسد و کاملا با توانمندی‌های مدیریتی او آشناست"، افزود: تغییرات ایجاد شده در ساختار و زیرساخت‌های مجموعه وزنه‌برداری کاملا قابل مشاهده است و معلوم است که آقای مرادی با همکارانش در فدراسیون وزنه‌برداری و در همین چندماهی که به خانه خود بازگشتند کارهای بزرگی انجام داده‌اند که در آینده‌ای نزدیک موفقیت‌های بزرگی را برای وزنه‌برداری ایران بدنبال خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز