کی روش در گفت و گو با رویترز:

آینده براساس تلاش امروز رقم می خورد/ بین واقعیت و رویا فاصله است

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۶:۲۳
کد خبر: ۳۱۱۲۴۷
آینده براساس تلاش امروز رقم می خورد/ بین واقعیت و رویا فاصله است
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برنامه‌ها برای آماده‌سازی تیم ملی طراحی شده و حالا تنها اجرای آن مانده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کارلوس کی‌روش اعتقاد دارد رهایی ایران از تحریم‌های بین‌المللی می‌تواند تیم فوتبال ایران را در راه آماده‌سازی بهتر کمک کند.

وی در صحبتی که با خبرگزاری رویترز داشته، گفت: حالا امیدواری بیشتری است و زمینه‌های مثبتی پیش‌روی ما قرار دارد. البته بین واقعیت و رویا فاصله است ولی شکی نیست که امیدواری زیادی وجود دارد و همه انتظار دارند فرایند آماده‌سازی تیم ملی هم آسان‌تر و بهتر شود.

کی روش افزود: فوتبال ایران نیاز به زمین‌ها و امکانات بهتری دارد. باید در زمینه‌های آموزش مربی و تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کنیم. باید سرمایه‌گذاری و جزئیات را پیاده کنیم. بدون سرمایه‌گذاری آینده‌ای در کار نیست. آینده بر اساس تلاشی که شما امروز می‌کنید، رقم می‌خورد و شما را آماده پیش‌بینی مشکلات احتمالی آینده می‌کند. هر چه کمتر تلاش کنید، مشکلات شما در آینده بیشتر می‌شود. نکته کلیدی این است که در مورد امروز صحبت نکنید. برخی اطمینان دارند که 15 یا 20 سال دیگر در اینجا نخواهند بود و از این رو آینده برای‌شان اهمیتی ندارد که این نگرش درستی نیست.

سرمربی تیم ملی در خصوص وضعیت کنونی آماده‌سازی تیمش گفت: پس از جام ملت‌های 2015 آسیا، ایران در دیداری تدارکاتی شیلی را شکست داد، به سوئد باخت و برنامه‌ریزی شده که با ژاپن در ماه اکتبر دیداری دوستانه برگزار کنیم. باید آماده‌سازی اینگونه باشد.

وی در پایان گفت: برنامه‌ها برای آماده‌سازی طراحی شده و حالا تنها اجرای آن مانده است. ما هفته آینده چند بازی در پیش داریم و در تلاش هستیم برنامه آماده‌سازی خود را پیاده کنیم. هفته آینده شرایطی که در آن قرار داریم را خواهیم دید.

نظر شما