سایپا۰ سپاهان۲؛صدر جدول طلایی ماند

بنویسید سپاهان، بخوانید احسان

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۵:۳۷
کد خبر: ۳۱۱۳۶۶
بنویسید سپاهان، بخوانید احسان
تیم فوتبال سپاهان با برتری مقابل سایپا صدرنشین ماند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیمهای سایپا و سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه به پایان رسید.

در نیمه اول بیشتر سپاهان صاحب توپ و میدان بود و توانست چند موقعیت جسته و گریخته روی دروازه سایپا ایجاد کند. سپاهان با تکیه بر روی آمادگی احسان حاج صفی و فرارهای انفجاری او از جناح چپ توانست صاحب چند موقعیت شود اما بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند. سایپا هم نتوانست خطر خاصی روی دروازه شهاب گردان ایجاد کند و بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم در حالی که در دقیقه 50 احسان حاج صفی به زیبایی دروازه سایپا را باز کرد، برق ورزشگاه دستگردی قطع شد. دقایقی بعد برق وصل شد اما دوباره مشکل قدیمی ورزشگاه دستگردی دردسرساز شد و برق رفت. بالاخره بعد از توقف تقریبا طولانی، بازی از سر گرفته شد.

سپاهان در نیمه دوم بازی را کاملا در دست گرفت و شاگردان مجید جلالی حرفی برای گفتن نداشتند. پرس خوب و حرفه ای بازیکنان سپاهان از زمین حریف باعث شد برنامه های سایپا خنثی شود و این تیم به سختی تا نزدیکی دروازه سپاهان برسد.

در دقایق پایانی بازی هم در حالی که سپاهان توپ و میدان را در دست داشت، احسان حاج صفی روی حرکت انفرادی و زیبای خود توانست دروازه سایپا را باز کند و نشان دهد وقت حضورش در فوتبال اروپا فرا رسیده است.

سپاهان با این پیروزی 13 امتیازی شد و به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه می دهد.

* مجید جلالی و کادر فنی سایپا قبل از شروع بازی به سمت فرکی و کادر فنی سپاهان رفته و با آنها خوش و بش کردند. جواد نکونام هم برخورد گرمی با فرکی داشت.

* هواداران سپاهان ضمن تشویق حاج صفی از او می خواستند تا به آلمان نرود و در سپاهان بماند.

اخطار:

 محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی و احسان حاج‌صفی از سپاهان و مسعود ابراهیم از سایپا

سایپا:

رادکو ویتکوویچ، وحیداسماعیل بیگی ، مسعود ابراهیم زاده ،مجید ایوبی، جواد نکونام، علی زینالی(75- میلاد میداوودی)، سجاد مشکل پور، مجتبی رمضانی(56- ابراهیم صادقی) ، روزبه شاه علی دوست ،غلامرضا رضایی و مهدی ترابی(83- علی قلی زاده)

سرمربی: مجید جلالی

سپاهان:

 شهاب گردان، حبیب گردانی، هادی عقیلی، ، عبدالله کرمی، وریا غفوری،فوزیل موسی اف،احسان حاج صفی ،رسول نویدکیا(83- حسین پاپی) ، محمدرضاخلعتبری(91- میلاد سرلک)، علی کریمی ومهدی شریفی

سرمربی: حسین فرکی

داورن:

البرز حاجی پور ،کمک ها: رحیم شاهین ،جلیل شعرانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز