فرکی: حاج صفی باید لژیونر شود/ توانایی ما به خاطر شایستگی بازیکنان است

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۲۱:۰۱:۱۱
کد خبر: ۳۱۱۳۷۴
فرکی: حاج صفی باید لژیونر شود/ توانایی ما به خاطر شایستگی بازیکنان است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اکنون ثابت شد که شایستگی ما به خاطر توانایی بازیکنان است و داخل و بیرون از خانه خیلی فرق نمی‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین فرکی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری اظهارداشت: همانطور که قبلا گفته بودم برای گرفتن 3 امتیاز مقابل تیم خوب سایپا قرار گرفتیم و اکنون به هدف‌مان رسیدیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی قابل قبول و حساب‌ شده ای را انجام دادند و از سایپا شناخت داشتیم و توانستیم پیروز شویم و در نیمه اول بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و سایپا به دنبال ضد حمله بود و در نهایت بازی را به نیمه دوم کشاندیم که اتفاقی هم که بسیار عجیب بود و برق قطع شد و  دل‌نگرانی در بازی برای دو تیم  به وجود آورد که این مساله به ضرر کدام تیم خواهد شد و ما گل زدیم و بعد دوباره برق قطع شد و برای بار سوم که بازی شروع شد کار را دنبال کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و با یک موقعیتی که پیش آمد روی تجربه حاج صفی گل دوم را زدیم و پیروز شدیم.

وی ادامه داد: باید تمرینات خود را دنبال کنیم تا در شروع مجدد لیگ و بعد از وقفه که داریم خوب کار کنیم و تاکنون امتیازهای خوبی جمع کرده‌ایم.

فرکی درباره جدایی احسان حاج صفی گفت: احسان ویزا گرفته و کارهایش را انجام داده و باید برود و این اتفاق هم می‌افتد و از آن به بعدش را نمی‌دانم که چه می‌شود. چند بازیکن خوب خودمان را در اختیار نداریم.

سرمربی سپاهان در مورد برد خارج از خانه، گفت: به بازیکنانم اطمینان داده بودیم که این بازی را می‌بریم و تیم ما شایستگی بالایی دارد و باید در این مرحله عمل این را ثابت می‌کردیم که بیرون و خارج از خانه هیچ فرقی برای ما ندارد. بازیکنان ما مصمم بودند که این مساله را ثابت کنند و تیمی مثل سپاهان که می‌خواهد دوباره ادعای قهرمانی داشته باشد نباید این مساله فرقی کند و اکنون ثابت شد که شایستگی ما به خاطر توانایی بازیکنان است و داخل و بیرون از خانه خیلی فرق نمی‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز