اسکوچیچ: مشکلات را تحمل می کنم/ بازیکنان آماده نیستند

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۲۱:۰۶:۰۴
کد خبر: ۳۱۱۳۷۶
اسکوچیچ: مشکلات را تحمل می کنم/ بازیکنان آماده نیستند
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: یکی از مشکلات ما این است که بازیکنان با ترس وارد می‌شوند چیزی که در من وجود ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دراگان اسکوچیچ بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران گفت:  فکر می‌کنم هر کسی که فولاد را دوست دارد بعد از بازی امروز یک مقدار نا امید شده است. امروز لیاقت برد را نداشتیم. شاید در مقطعی از بازی فوتبال بازی کردیم در کل طراوت لازم را نداشتیم. در بازی‌های امسال گاهی یک مرتبه همه چیز را از دست می‌دهیم. یکی از مشکلات ما این است که بازیکنان با ترس وارد می‌شوند چیزی که در من وجود ندارد.

وی افزود: برخی از بازیکنان ما تحمل فشار جو بازی را ندارند. عده‌ای از بازیکنان ما هم از لحاظ بدنی آماده انجام فوتبال نیستند. برخی از بازیکنان جدید هم به دلیل مصدومیت و مشکلات دیگر آماده انجام بازی نیستند. تیم ترکیبی از بازیکنان ناآماده و افرادی که ترسیده‌اند شده است.

سرمربی فولاد در ادامه تصریح کرد: در تعطیلی پیش رو مشکل بدنی را رفع می‌کنیم و یک مهاجم نوک هم جذب خواهیم کرد. سال قبل مشکلات زیادی داشتیم. شرایط بسیار سخت است. انتظار داشتم مشکلات امروز سال قبل اتفاق بیفتد. باید تلاش کنیم تا این مشکلات را از بین ببرم. شرایط الان فولاد مثل زمانی است که کارم را در ملوان آغاز کردم. بسیار ناراحت و عصبانی هستم چرا که کاری که می‌کنیم آن چیزی نیست که از تیم‌ میخواهم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه چقدر امیدوار است وضعیت تیم درست شود، عنوان کرد: خیلی امیدوارم من قوی هستم اگر شرایط سخت نباشد چطور می‌توانم تیم را از وضعیت بد در بیاورم. باید تیم را در شرایط سخت نشان دهم. سعی می‌کنم مشکلات را تحمل کنم. آدمی نیستم که شانه خالی کنم. شخصیتم با این مسائل فرق دارد.

سرمربی فولاد گفت: شما می‌دانید چند بازیکن از ایران گرفتم. هر کسی را که خواستیم گفت به فولاد نمی‌آیم. همان بازیکنانی که می‌خواستم با نصف پول به استقلال و پرسپولیس رفتند.  در لیست اولم 6 بازیکن حضور داشت. از آن 6 بازیکن فقط یک نفر را گرفتم سپس 6 اسم دیگر دادم. شرایط این نفرات طوری بود که یا باشگاه پول نداشت یا آنها نمی‌خواستند به تیم بیایند. قرارداد دارم و باید این شرایط را تحمل کنم در این شرایط شانه خالی نمی‌کنم.

اسکوچیچ گفت: انتظارم از تیم خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. ما باید این استرس را تحمل کنیم. من زیر فشار هستم اما باید در این شرایط بجنگم انتظار دارم بازیکنان هم در این شرایط بجنگند.

وی در مورد اینکه ایا با این وضعیت در فولاد می‌ماند، گفت: در فولاد می‌مانم و می‌جنگم از این جا نمی‌روم دوست دارم در شرایط سخت بجنگم اصلا این تفکر را ندارم بنده قرارداد دارم و در تیم می‌مانم. چرا پارسال این حرف‌ها را به ما نزدند وقتی که استقلال و پرسپولیس را می‌بردیم مسئولیت زیادی بر گردن من است و این شرایط را درست می‌کنم.

نظر شما