کسب یازده مدال برای ایران تا روز دوم بازیهای جهانی پیوند اعضا

۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۲:۰۱
کد خبر: ۳۱۱۴۹۹
کسب یازده مدال برای ایران تا روز دوم بازیهای جهانی پیوند اعضا
تا پایان روز دوم بازیهای جهانی پیوند اعضا، ورزشکاران ایران صاحب 11 مدال شده اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در روز دوم از بیستمین دوره بازیهای جهانی پیوند اعضا در آرژانتین، کیوان تیشه گران در تنیس روی میز رده سنی 30 تا 30 سال، صدیقه صفری در تنیس روی میز رده سنی 30 تا 39 سال، محمدرضا شاهمرادی در تنیس روی میز رده سنی زیر 18 سال، بهاره بیگی در تنیس روی میز 18 تا 29 سال و محمد جواد حفظی در دوچرخه سواری 5 کیلومتر تایم تریل ایران را صاحب  6 مدال طلا کردند.

همچنین  معصومه برجی در تنیس روی میز و معصومه رضایی در پتانک  مدال نقره را از آن خود کردند و محمد هادی خشنودی در رشته بولینگ، الهام محمدی در تنیس روی میز و الهام روشن چراغ در دوومیدانی ماده 5 کیلومتر سه مدال برنز برای ایران به ارمغان آوردند.

شاهمرادی پینگ پنگ بازی بود که تنها با 13 سال سن موفق شد در رده سنی زیر 18 سال قهرمان جهان شود. او جوانترین ورزشکار کاروان ایران نیز به شمار می رود.

گفتنی است این اولین حضور ایران در رشته ی دوچرخه سواری و پتانک بود.

بدین ترتیب ایران تا روز دوم بازیهای جهانی پیوند اعضا در مار دل پلاتای آرژانتین موفق به کسب 6 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز شده است.

ورزشکاران پیوند اعضای ایران در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون، دوومیدانی، بولینگ و دوچرخه سواری راهی بیستمین دوره بازیهای جهانی 2015 پیوند اعضا در مار دل پلاتای آرژانتین شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز