در بازی ستارگان حضور نخواهم داشت

کی‌روش: برد ۱۹ گله برابر گوام برای ۳ هزار سال پیش بود!/ پرتغال زمانی یک تیم مستقیم در بندرعباس داشت

۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۴:۲۰
کد خبر: ۳۱۱۹۳۵
کی‌روش: برد ۱۹ گله برابر گوام برای ۳ هزار سال پیش بود!/ پرتغال زمانی یک تیم مستقیم در بندرعباس داشت
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمانی که در مرخصی بودم با همکارانم ارتباط داشتم و کاملا از شرایط بازیکنان مطلع بودم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اولین تمرین تیم ملی برای بازی برابر گوام و هند در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2018 امروز برگزار شد. کارلوس کی‌روش در حاشیه اولین تمرین تیم ملی فوتبال درباره آغاز اردوی تیم ملی و انتخاب بازیکنان گفت: انتخاب بازیکنان ترکیبی از همه عوامل مختلف است. نزدیک به 5 سال است که در فوتبال ایران هستم و بازیکنان را می‌شناسم. از مسابقات ابتدایی فصل نگاه موثری در انتخاب بازیکنان داشته است در مدتی هم که نبودم با کادرم در ارتباط بودم و از عملکرد بازیکنان اطلاع داشتم و در چند روزی هم که برگشتم این موضوع را پیگیری کردم.

وی درباره جوانگرایی در تیم ملی و اینکه آیا این جوانگرایی ادامه خواهد داشت یا نه گفت: کاری که در سال اول انجام دادیم تزریق بازیکنان جوان و مستعد به تیم ملی بود تا در کنار با تجربه‌ها به ترکیبی ایده‌آل برسیم یک سال وقت داریم تا این جوانان را برای راند بعدی مسابقات آماده کنیم. سعی می‌کنیم تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها را در کنار هم داشته باشیم که فرآیندی زمان‌بر، آموزشی و توسعه‌محور است که امیدواریم برای دوره‌های آتی نتیجه‌بخش باشد.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال درباره ناشناخته بودن تیم گوام و احتمال تکرار اتفاقات دیدار مقابل ترکمنستان گفت:‌ مطمئناً شناخت آنچنانی از این تیم نداریم و اطلاعات ما تنها بر اساس فیلم‌هایی است که از آنها دیده‌ایم اطلاع دقیق داریم که این تیم، تیم خوبی است و به خاطر مدت زمانی که در اردو بوده‌اند به طور حتم از آماده‌سازی بهتری نسبت به ما برخوردار هستند. البته ما هم بازیکنان خوب و با تجربه‌ای در اختیار داریم که این اعتماد را داریم و اطمینان می‌دهم که نتیجه‌آی که در ذهن داریم به وجود آید.
 
وی در پاسخ به این سؤال که تیم گوام نسبت به آن زمانی که 19 گل از ایران خورد چه تغییری کرده است، گفت: نتیجه که اشاره کردید به زمانی باز می‌گردد که تیم ملی پرتغال 3 هزار سال پیش یک مربی به نام واسگادا داشت. دقیقا به زمانی بر می‌گردیم که پرتغال یک تیم مستقیم در بندرعباس داشت و الان وجود خارجی ندارد.
 
کی‌روش در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود شما روی نیمکت تیم ستارگان خواهید نشست و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: من امروز این موضوع را شنیدم که قرار است ستارگان ایران و جهان با هم بازی کنند. امیدوارم هواداران از این مسابقه لذت ببرند اما من جزئی از این بازی نخواهم بود چون اطلاعی نداشتم امروز شنیدم که روبرتو کارلوس به ایران آمده است بازیکنی که شوت‌های سرضرب بین‌المللی داشت و هواداران قطعا از بازی فردا لذت می‌برند و یک بازی روتین و معمولی را نخواهند دید. من فردا در ورزشگاه نخواهم بود چون تیم ملی ایران تمرین دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز