هفته سوم دسته اول لیگ آزادگان

خیبر به دنبال تداوم صدرنشینی

۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۶:۵۱
کد خبر: ۳۱۲۰۰۰
خیبر به دنبال تداوم صدرنشینی
هفته سوم رقابت های دسته اول لیگ آزادگان فردا با برگزاری 10 دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ عصر فردا در شهرهای مختلف کشور شاهد برگزاری دیدارهای هفته سوم دسته اول لیگ آزادگان خواهیم بود.

خیبر خرم آباد که در اولین فصل حضور در لیگ یک با علی نیکبخت از دو بازی چهار امتیاز اندوخته و در صدر جدول قرار دارد در خانه پذیرای تیم مس رفسنجان خواهد بود.

مس با مربی خارجی اش «میشو» شروع خوبی نداشته و  همین سبب اعتراض طرفداران تیم به عملکرد او شده است. از آنجایی که مس فصل گذشته در مرحله پلی آف حاضر شده انتظارات طرفداران این تیم بالا رفته بطوری که با گذشت تنها دو هفته از بازی ها به عملکرد سرمربی واکنش نشان می دهند.

با این حال تیم خیبر خرم آباد در خانه و در حضور پرشور تماشاگرانش به دومین پیروزی می اندیشد. این تیم سخت کوش و ماجرا جو در دو بازی گذشته 6 گل زده است. یعنی هر 30 دقیقه یک گل. به نوعی خیبر تهاجمی ترین تیم حال حاضر لیگ یک است.  این یک زنگ خط برای تیم مس رفسنجان است.

پیکان تیم دوم جدول در خانه مصاف با ایرانجوان بوشهر را تجربه خواهد کرد. این بازی فقط روی کاغذ و به ظاهر برای پیکان آسان است و دور از ذهن نیست در واقعیت تبدیل به یک بازی سخت برای خودروسواران شود. همان طور که دیدید ایرانجوان هفته گذشته تیم پر مهره خونه به خونه مازندران را به زحمت انداخت و اگر قدر موقعیت ها را می دانست به یک پیروزی پر گل دست می یافت.

فجرسپاسی، تیم سوم جدول، دیدار سختی در همدان با پاس خواهد داشت چرا که پاس هم در زمره مدعیان به شمار می رود و چون از دو بازی گذشته فقط یک امتیاز اندوخته به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار است. هر چند فجرسپاسی تنها پیروزی که در دو هفته اخیر داشته در خانه حریف به دست آمده است. امتیاز چنین بازی هایی شش امتیاز است نه سه امتیاز. تیمی که پیروز می شود علاوه بر دست یابی به کسب سه امتیاز حریف را از رسیدن به این غنیمت باز می دارد و این در نبرد مدعیان خیلی حائز اهمیت است.

دیگر مدعی این فصل یعنی تیم چهارم جدول صنعت نفت آبادان با تیم نساجی مازندران رویارو خواهد شد. تحمل هوای گرم آبادان برای بازیکنان نساجی سخت خواهد بود اما باید به این نکته توجه داشت مازنی ها فقط یک امتیاز از دو بازی اخیر خود اندوخته و تحت فشار هواداران شان هستد. بنابراین با این نیت در آبادان گام به میدان می گذارند که امتیاز بگیرند.

مس کرمان و داماش گیلان هم پشت درب های بسته ورزشگاه امام علی «ع» کرمان برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته سوم خواهند بود. این بازی پایان محرومیت طرفداران مس خواهد بود. دو تیم در هفته دوم نتایج متفاوتی گرفتند. مس در خانه تیم شهرداری اردیبل با یک گل طعم تلخ شکست را چشید اما داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت با یک گل پاس همدان را از پیش رو برداشت. با این حال هر دو تیم با نیت کسب امتیاز از این بازی گام به میدان می گذارند.

در دیگر دیدارهای هفته سوم شهرداری اردبیل یک بار دیگر در خانه بازی می کند و این بار با گیتی پسند مصاف خواهد داشت. شهرداری اردبیل اگر این بازی را به سود خود پایان ببرد تبدیل به یک مدعی جدی خواهد شد.

فولاد یزد و ماشین سازی تبریز برای پیروزی گام به میدان خواهند گذاشت چون فولاد یزد نمی خواهد سه امتیاز این دیدار خانگی را از دست دهد و در آن سوی میدان ماشین سازی برای صعود در جدول نیازمند سه امتیاز این دیدار است.

خونه به خونه مازندران (بابل) در بازی با نفت مسجدسلیمان به دنبال جبران مافات است. جبران 5 امتیازی که در دیدار با فجرسپاسی و ایرانجوان بوشهر از دست داد. انصافا کار سختی را پیش رو خواهد داشت چون نفت مسجدسلیمان به تازگی از لیگ برتر سقوط کرده و تلاش می کند به روزهای خوب گذشته برگردد.

در دیدار آلومینیوم هرمزگان و گل گهر سیرجان تلاش هر دو تیم برای کسب اولین پیروزی خواهد بود.

سرانجام اینکه آلومینیوم اراک می خواهد اولین پیروزی خود را در بازی با پارسه تهران جشن بگیرد.

 

اسامی داوران دیدارهای هفته سوم لیگ یک

 شنبه 7 شهریور

17:30 شهرداری اردبیل - گیتی پسند اصفهان (تختی اردبیل)

داور: کمیل غلامی کمک ها: جهانبخش آرمان و مرتضی کاظمیان

 

17:15 فولاد یزد - شهرداری تبریز (شهید نصیری یزد)

داور: ایمان کهیش کمک ها: احد سلطانی و محمد هاشمی نسب

 

17:15 خونه به خونه مازندران- نفت مسجد سلیمان (شهدای هفتم تیر بابل)

داور: مهدی مرجانزاده کمک ها: فرهاد فرهادپور و فرزاد عبدالهی

 

17:15 آلومینیوم هرمزگان - گل گهر سیرجان (خلیج فارس بندرعباس)

داور: جواد محمدی کمک ها: امراله طراح و رضا حیدری

 

17:15 آلومینیوم اراک -  پارسه تهران (امام خمینی اراک)

داور: علی صفایی کمک ها: محمد بوالحسنی و محمدعلی پورمتقی

 

17:15 خیبر خرم آباد - مس رفسنجان (تختی خرم آباد)

داور: بیژن حیدری کمک ها: مهدی الوندی و رضا درویشی

 

17:30 پیکان تهران - ایرانجوان بوشهر (شهدای شهر قدس)

داور: وحید صالحی کمک ها: حسن انتظاری و بابک خسروی

 

17:30 پاس همدان - فجر شهید سپاسی شیراز ( قدس همدان)

داور: تورج حق وردی کمک ها: مهدی عالیقدر وعلی دودانگه

 

17:45 مس کرمان - داماش گیلان (امام علی «ع»)

داور: کوپال ناظمی کمک ها: علیرضا کناری و هادی برزو

 

18:45 صنعت نفت آبادان - نساجی مازندران (تختی آبادان)

داور: محمدحسین زاهدی فر کمک ها: حسین مرادی و عبدالله عبدالهی

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز