براساس برنامه بودجه می‌دهیم

شعبانی بهار: موفقیت در حوزه قهرمانی منوط به افزایش فعالیت در بخش همگانی است

۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۱:۲۷
کد خبر: ۳۱۲۰۲۷
شعبانی بهار: موفقیت در حوزه قهرمانی منوط به افزایش فعالیت در بخش همگانی است
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در راه توسعه ورزش همگانی از کمک و مشاوره پزشکان حاذق ورزشی نیز استفاده کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا شعبانیبهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در هفته دولت برنامه‌های متنوع زیادی داشتیم، هم مسابقات آسیایی مانند اسکواش برگزار شد و هم رقابت‌های دیگر تحت‌ عنوان‌های مختلف همچون قهرمانی کشور.

وی افزود: این برنامه‌ها هم در حوزه جوانان و هم در حوزه ورزش پیگیری شد، نمونه‌ای از آن جشنواره ورزشی اقوام و فرهنگ‌ها بود. حدودا ۱۲ پروژه ملی در سطح کشور از استادیوم گرفته تا سالن‌های چندمنظوره نیز افتتاح شد. گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز روز گذشته به همین منظور در استان مازندران حضور داشت.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نقش خانواده در توسعه ورزش، تصریح کرد: در منابع علمی ما، ورزش را در کنار تفریحات سالم معرفی میکنند. ماهیت موضوع نیز همین است. اگر بخواهیم برنامه‌ای در کشور و دنیا نهادینه شود، باید حتما آن را از کانون خانواده شروع کرد. در واقع خانواده محور توسعه ورزش همگانی است.

وی در خصوص بودجه همگانی فدراسیون‌های ورزشی بیان داشت: بودجه‌ای جداگانه برای توسعه ورزش همگانی در هر فدراسیون در نظر گرفته شد. در ۸۰ درصد فدراسیون‌ها ۸۹ درصد این بودجه پرداخت شد. در ۱۲ فدراسیون نیز بودجه صددرصدی توسط مسئولان دریافت شد، در مجموع فدراسیون‌ها در خصوص توسعه ورزش همگانی در رشته خود موفق عمل کردند.

شعبانیبهار که در برنامه ورزش و مردم حضور داشت، یادآور شد: امسال نیز بر اساس اعلام پروژه و برنامه توسط این فدراسیون‌ها به آنها بودجه تعلق می‌گیرد. به همه روسای فدراسیون‌ها می‌گویم پول و بودجه تنها بر اساس برنامه‌های ارائه شده توسط خود آنها به فدراسیونشان اختصاص خواهد یافت.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم ورزش در بخش ملی و قهرمانی رشد و توسعه یابد، حتما باید به ورزش همگانی توجه کنیم. موفقیت در حوزه قهرمانی منوط به افزایش فعالیت در بخش همگانی است. در راه توسعه ورزش همگانی از کمک و مشاوره پزشکان حاذق ورزشی نیز استفاده کردیم و عناوینی با محوریت توسعه ورزش همگانی در این خصوص ارائه شد.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به جشنواره ورزش برای همه گفت: این جشنواره از روز دوشنبه آغاز شده و تا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و باعث شده است تا خانواده‌ها در فضایی شاد به ورزش و تفریحات سالم بپردازند. دکتر گودرزی نیز از این جشنواره بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز